معرفی شهرک مروارید شهر در منطقه 22 تهران

معرفی شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر مرز بین استان تهران و البرز می باشد. این شهرک در فاصله 7 کیلومتری از دریاچه خلیج فارس واقع شده است که از نظر جغرافیایی در غربی‌ترین نقطه تهران قرار گرفته است. این شهرک در قسمت غرب دریاچه چیتگر و نزدیک به ایران مال ساخته شده است که در ناحیه 3 شهرداری منطقه 22 تهران قرار دارد.

اطلاعات کلی راجع به شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید، یکی از نقاط خیره‌کننده و جذاب شهر تهران بوده که هر ساله تعداد بی‌ شماری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. این شهرک به دلیل طراحی بی‌نظیر، امکانات مدرن، و زیبایی‌های فراوان، به یک گنجینه‌ی فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این منطقه در غرب تهران قرار دارد که این شهرک بزرگ نزدیک به 58 هکتار وسعت دارد همچنین به تعبیری می توان آخرین قسمت استان تهران دانست. مروارید شهر که در اصل دارای ویژگی ها و برج ها و شرایط قابل توجه بسیار زیادی در پروژه های پیش فروش منطقه 22 می باشد که در این مقاله به همه آنها خواهیم پرداخت.

تاریخچه شهرک مروارید شهر

اگر بخواهیم راجع به تاریخچه شهرک مروارید شهر بگوییم باید اشاره کنیم که زمین های این شهرک در سال 1390 توسط شهرداری استان تهران جزو زمین های شهری محسوب می شود اما پس از سال 1390 زمین های مروارید شهر مانند محله کوهک به مسکن های تعاونی های شهرداری های مناطق 22 گانه تهران و چندین تعاونی ارگانی و نهادی اهدا شد البته اکثر این تعاونی مسکن های شهرداری زمین و تراکم خود را به سایر تعاونی ها واگذار نموده اند.

در حال حاضر در منطقه 22 پروژه‌های تجاری، مسکونی و اداری زیادی مانند پروژه پدافند ارتش در حال ساخت هستند که پروژه های شهرک مروارید شهر نیز جزو پیش فروش چیتگر و منطقه 22 می باشند.

امکانات شهرک مروارید شهر

این قسمت از منطقه 22 تهران یکی از مناطق بسیار محبوب و مجهز در پایتخت می باشد که دارای امکانات فراوانی است که در این قسمت به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:

معماری شگفت‌انگیز:

شهرک مروارید با معماری منحصر به فرد خود به یک شاهکار در قلب تهران تبدیل شده است همچنین ساختمان‌ها و خیابان‌های این شهرک با جزئیات و نماهای زیبا ساخته شده اند.

فضاهای سبز و پارک‌ها: یکی از جذابیت‌های شهرک مروارید، فضاهای سبز و پارک‌های آن است که مردم می‌توانند در میان باغ‌ها و درختان سرسبز به گردش بروند و از طبیعت زیبا لذت ببرند.

مراکز خرید مدرن:

شهرک مروارید به عنوان یک مرکز خرید نیز شناخته می‌شود. فروشگاه‌ها و بازارهای متنوع در این شهرک وجود دارند. این منطقه در نزدیکی باملند، ایران مال قرار گرفته است.

فرهنگ و هنر:

شهرک مروارید به عنوان میزبانی برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری نیز شناخته می‌شود.

رستوران‌ها و کافه‌ها:

این منطقه دارای کافه ها و رستوران های مدرن بسیار زیادی بوده همچنین از رستوران‌های محلی گرفته تا فضاهای شیک و مدرن برای گذراندن اوقات فراغت در مروارید شهر واقع شده است.

ورزش و تفریح:

امکانات ورزشی و تفریحی در این شهرک به شما این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌های ورزشی خود را نیز به راحتی انجام دهید. باشگاه‌ها، استخرها، و زمین‌های ورزشی از جمله این امکانات هستند.

شهرک مروارید شهر کجاست؟

شهرک مروارید با زیبایی‌های طبیعی، فضاهای سبز، مراکز خرید مدرن، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، و امکانات تفریحی، یک مقصد گردشگری شگفت‌انگیز در قلب تهران است. این شهرک دسترسی بسیار خوبی دارد و در انتهای منطقه 22 بعد از ایران مال و بلوار اردستانی بین بزرگراه خرازی و شهید همدانی قرار دارد.

در شمال این شهرک رشته کوه های بلندی قرار گرفته و در شرق این شهرک، بلوار الهیه غرب، شهرک دانشگاه و بلوار اردستانی قرار دارد و در حال حاضر در قسمت غرب آن یک پادگان وجود دارد.

مشخصات شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر 59 برج مسکونی را دارا می باشد و طراحی آنها به صورتی است که کنار یکدیگر ساخته شده اند و مسیر بیشتر شهرک بصورت پیاده رو و فضای سبز بوده و تنها چند خیابان فرعی جهت عبور و مرور ماشین ها داخل شهرک وجود دارد .

مروارید شهر دارای 7 مدرسه، مجموعه ورزشی، 2 طبقه پارکینگ طبقانی، درمانگاه، چندین مرکز خرید و غیره بوده همچنین دارای امکانات بسیار زیادی برای ساکنین این منطقه می باشد. این منطقه دارای 3 ورودی و خروجی از بزرگراه حکیم می باشد ضمن اینکه مروارید شهر به آزاد راه تهران شمال تنها 10 دقیقه فاصله دارد ضمنا فاصله این شهرک تا دریاچه چیتگر 5 دقیقه و تا مجموعه ایران مال و هزارویک شهر 3 دقیقه می باشد.

دسترسی شهرک همچنان که در بالا به آن اشاره داشتیم در استان تهران بینظیر بوده و یکی از مزیت های اصلی مروارید شهر به حساب می آید.

آینده شهرک مروارید شهر

در آینده ای نه چندان دور رو به پیشرفت خواهد بود همچنین تمامی برج ها و خانه ها در این شهرک ممکن است افزایش قیمت داشته باشند و در عین حال شاهد پیشرفت و تکمیل شدن بیشتر زیرساخت های شهرک مروارید شهر خواهیم بود. پیش فروش منطقه 22 می تواند از سرمایه گذاری های مطمئن و پرسود برای متقاضیان باشد که پروژه های این شهرک نیز در این دسته قرار دارند.

پروژه ها و برج های شهرک چیتگر

تمامی پروژه ها که قصد داریم نام ببریم در شهرک مروارید شهر واقع شده اند:

پروزه ایران 2

پروژه اطلس 2 ( برج خاتم )

نارنجستان

پروژه کامرانیه

پروژه برلیان

تریتیوم 4

پروژه پلازا پلاس

پروژه الدوز آذربایجان

پروژه اسپرلوس

پروژه هزاره سوم

پروژه پزشکان 2

پروژه سفیر S2

پروژه پیش فروش الهیه فرشته

پروژه پیش فروش گل نرگس

پروژه بقیه الله 2 (مروارید 2 )

پروژه رومنس

پروژه ساحل 3

پروژه ستین

پروژه افرا ( بقیه الله 1 )

پروژه لشگر 27 ( شهید سلیمانی )

اشتراک گذاری:

دسته بندی ها

درخواست مشاوره رایگان

Scan the code
Call Now Button