پروژه تریتیوم 4 (موعد تحویل + شرایط پیش فروش)

پروژه ترتیوم 4

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه تریتیوم 4 توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت میباشد . این شرکت خوش سابقه پس از موفقیت در ساخت پروژه های تریتیوم 1 ، تریتیوم 2 ، تریتیوم 3 در منطقه 22 و همینطور پروژه بزرگ ترتیوم البرز در منطقه گوهردشت کرج اقدام به ساخت یکی از بهترین و لوکس ترین برجهای منطقه 22 ، پروژه ترتیوم 4 نموده است.

معرفی کلی پروزه ترتیوم 4

متراژ کلی زمین: 8760 متر مربع

تعداد واحد ها: 12 واحد در هر طبقه

طبقه 23 دارای 6 واحد پنت هاوس

متراژ واحدها : 127(دوخوابه)، 138 ( سه خوابه)، 224 متری پنت هاوس

23طبقه سازه ای شامل 18 طبقه مسکونی و 3 طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری

2طبقه شامل امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سالن اجتماع، سالن بدن سازی، لابی و آبشار

معرفی پروژه تریتیوم 4 منطقه 22

پروژه تریتیوم 4 یکی از بهترین پروژه های در حال ساخت منطقه 22 میباشد. این پروژه فوق العاده برای افراد سخت پسند و کسانی که در فکر زندگی در یک برج لوکس با تمامی امکانات هستند میتواند جزو بهترین گزینه ها باشد .

این پروژه از 4 بلوک 23 طبقه ای تشکیل شده که سه طبقه آن در زیرزمین و برای احداث پارکینگ قرار گرفته بعد از آن به طبقه همکف و بالای آن میرسیم که لابی ساختمان ، محل استقرار لابی من، باشگاه بدنسازی ،استخر ، سالن گردهمایی چند منظوره و آبشار زیبای ترتیوم در آن قرار گرفته است.

در 18 طبقه بالای آن واحدهای مسکونی این پروژه قرار دارد که به جز طبقه آخر در تمامی طبقات 12 واحد اکازیون  و در طبقه آخر 6 واحد پنت هاوس قرار گرفته است. متراژ واحدهای معمولی 127 متر (دو خوابه) و 138 متر (سه خوابه) و 224 متر پنت هاوس میباشد.

امکانات پروژه

لابی مجلل هتلینگ

سالن چند منظوره اجتماعات

سالن ورزشی (جیم)

روف گاردن

استخر

سیستم اعلام و اطفای حریق

BMSنور پردازی نما و سیستم هوشمند

موقعیت مکانی برج تریتیوم 4

برج تریتیوم 4 درغرب دریاچه جیتگر در شهرک مدرن و زیبای مروارید شهر واقع شده که بدون شک یکی از لوکس ترین و دنج ترین شهرکهای منطقه میباشد که دسترسی آسانی به اتوبانهای شهید خرازی (همت) ، شهید فهمیده و آزادگان دارد، همچنین نزدیکی به دریاچه چیتگر، بام لند و ایرانمال نیز از دیگر مزایا این پروژه لوکس میباشد.

شرایط فروش پروژه تریتیوم 4

شرایط فروش این پروژه مانند دیگر پروژه های شرکت نیکان سازه سدید با قیمت قطعی ، طبقه و واحد مشخص شده ، تحویل به موقع به همراه سند بوده که مبالغ پرداختی خریداران بصورت 30% نقد 60% بصورت اقساط  5%  در زمان تحویل و 5% موقع سند میباشد.

شرایط اقساط نیز به این صورت است که با پرداخت 30% نقد 36 ماه اقساط و با پرداخت 60% نقد با اقساط 60 ماهه خواهد بود.

زمان تحویل پروژه

طبق گفته کارفرمایان زمان تکمیل پروژه و تحویل به خریداران اواخر سال 1403 میباشد و در آخر باید بدانید ساخت این پروژه زیر نطر هیچ ارگانی نبوده و تمامی مراحل ساخت با شرکت نیکان سازه سدید میباشد به همین دلیل میتوان از این پروژه بعنوان یکی از برجهای شخصی ساز منطقه نام برد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button