پروژه نظام مهندسی (کوثر)

پروژه نظام مهندسی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه نظام مهندسی از مهم ترین پروژه های پیش فروش منطقه 22 است که در شهرک مروارید شهر واقع شده است، این پروژه به نام کوثر نیز شناخته شده است و توسط تعاونی مسکن نظام مهندسی احداث شده است البته لازم به ذکر است که این پروژه به صورت مشارکت با شهرداری شروع به ساخت و ساز کرد. متراژ کل این پروژه نزدیک به 39 هزار متر مربع می باشد.

مروارید شهر، یکی از بهترین محله های منطقه 22 است که دارای آب و هوای مطلوب برای سکونت می باشد و همین طور برای سرمایه گذاری نیز موقعیت بسیار خوبی محسوب می شود. مرز بین استان تهران و استان البرز را شهرک مروارید شهر تعیین می کند و این شهرک آخرین ناحیه منطقه ۲۲ تهران می باشد.

 

معرفی پروژه نظام مهندسی

پروژه نظام مهندسی مروارید شهر در حال حاضر توسط تعاونی مسکن شماره 2 سازمان نظام مهندسی استان تهران در نزدکی دریاچه شهدای خلیج فارس در حال اجرا می باشد و به یکی از محبوب ترین پروژه های پیش فروش چیتگر تبدیل شده است.

این برج در 26 طبقه ساخته شده است که 21 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و یک طبقه در قالب لابی ساخته شده است. جنس این سازه از اسکلت فلزی بوده و مقاومت و دوام بالایی دارد همچنین به طور کلی از ۱۹۶ واحد مسکونی تشکیل شده است. متراژ واحد ها به طور میانگین ۱۱۰ متر مربع می باشند.

 

مطلب پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

امکانات رفاهی پروژه کوثر نظام مهندسی

همانطور که می دانید پروژه های ساختمانی دریاچه چیتگر هر کدام دارای امکاناتی می باشند که ما قصد داریم در این قسمت به تعدادی از آنها راجع به این پروژه اشاره کنیم:

برق BMS

سیستم های مداربسته و ایمنی

انباری و پارکینگ

پارکینگ های اختصاصی برای میهمان

سیستم سرمایشی و گرمایشی به روز

امکانات و فضای ورزشی

سینما و سالن اجتماعات

روف گاردن با ویو بسیار زیبا

راه پله های اضطراری

 

موقعیت و دسترسی برج نظام مهندسی

همانطور که اشاره کردیم پروژه نظام مهندسی در شهرک مروارید شهر واقع  شده است که این شهرک در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) و هم چنین مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال قرار گرفته و فاصله آن تا دریاچه خیلی زیاد نمی باشد و تقریبا 7 کیلو متر می باشد.

به دلیل نزدیکی شهرک مروارید شهر با ایران مال و بزرگ ترین شهربازی خاورمیانه ( شهربازی هزار و یک شب) این پروژه دارای آینده درخشانی است و برای این محدوده مفید واقع خواهد شد از این رو املاک صوفی سرمایه گذاری در این منطقه را توصیه می کند.

از دیگر مزیت های این پروژه می توانیم به دسترسی و راه ارتباطی آن به مترو، بزرگراه ، اتوبان تهران_ کرج، بزرگراه حکیم و بلوار اردستانی اشاره کنیم.

 

شرایط خرید و فروش برج نظام مهندسی

پروژه نظام مهندسی در مرحله اجرای اسکلت می باشد. برای خرید و فروش، مشتریان عزیز باید به دفتر تعاونی مراجعه و جهت انتقال و یا واگذاری حق امتیاز خود در دفتر تعاونی به صورت کاملا قانونی اقدام نمایند.

خریداران می توانند برای سرمایه گذاری واحدهای این پروژه را به صورت اقساطی خریداری کنند ولی باید مبلغی به عنوان پیش، پرداخت نمایند و بعد از آن اقساط را پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت املاک صوفی در ارتباط باشید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button