پروژه لشگر 27 (شهید سلیمانی)

پروژه لشگر 27 (شهید سلیمانی)

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه بزرگ لشگر 27 (شهید سلیمانی) در غرب دریاچه چیتگر ، شهرک مدرن مروارید شهر بلوار شهید اردستانی در غالب یک برج 29 طبقه توسط شرکت تعاونی فرا گستر یاران 27 که یکی از قدرتمند ترین و معتبر ترین شرکت های تعاونی انبوه ساز منطقه 22 می باشد در حال ساخت و بهره برداری می باشد. این پروژه به علت موقعیت شهرک مروارید شهر که جزو مدرن ترین شهرک های مسکونی منطقه بوده و سرعت بالای پیشرفت فیزیکی که در مراحل پایانی ساخت است یکی از بهترین گزینه ها برای افراد علاقه مند به سرمایه گذاری کوتاه مدت می باشد .

معرفی پروژه لشگر 27 (شهید سلیمانی)

این پروژه  دارای یک بلوک 29 طبقه می باشد که 3 طبقه منفی آن برای انباری و پارکینگ ساکنین در نطر گرفته شده 1 طبقه لابی و مشاعات و 25 طبقه آن مسکونی می باشد. اکثر واحدهای برج لشکر 27 (شهید سلیمانی) 3 خوابه بوده و در هر طبقه آن 8 واحد در متراژ های 135 متری دو خواب ، 150 متر سه خواب ، 160 متر سه خواب و 165 متر سه خواب می باشد و جمعا 200 واحد مسکونی در این برج قرار گرفته است که با توجه به موقعیت شمال شهرک مروارید شهر هیچ مشرفی نداشته و تمامی واحد ها از چشم انداز زیبا و نور گیر مناسب بهره می برد.

امکانات برج مسکونی لشگر 27 (شهید سلیمانی)

پروژه برج مسکونی لشگر 27 با اینکه توسط بخش دولتی و تعاونی ارگانی در حال ساخت می باشد ولی از امکانات کامل رفاهی بهره مند می باشد که در این قسمت برخی از این امکانات را با هم مرور می کتیم

اینترنت WIFI مرکزی

انباری و پارکینگ برای تمامی ساکنین و میهمانان

سالن اجتماعات چند منظوره

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

چند لاین آسانسور باری و نفری

سالن ورزشی بدنسازی (جیم)

سیستم آنتن مرکزی

سالن بازی کودکان

سیستم مانیتورینگ و دوربین مدار بسته برای تمامی مشاعات

درب ضد سرقت برای تمامی واحدها

سیستم باسداکت

شوتینگ زباله

و سایر امکانات عمومی برج ها

 

مطالب مرتبط:

پیش فروش چیتگر

پیش فروش منطقه 22

پروژه پدافند ارتش

موقعیت و دسترسی برج لشگر 27 (شهید سلیمانی)

موقعیت قرار گیری در شمال شهرک مروارید شهر این پروژه را در راستای اتوبان شهید همت قرار داده و همینطور بلوار شهید اردستانی باعث دسترسی آسان ساکنین این مجتمع و دیگر مجتمع های شهرک مروارید شهر به اتوبان های شهید همت ، حکیم (شهید همدانی) ، آزادگان و اتوبان شهید فهمیده (تهران-کرج) گردیده. فاصله کم تا ایستگاه مترو ورد آورد و همچنین نزدیکی به مراکز خرید مثل ایران مال ، رز مال ، بام لند و مراکز تفریحی مانند دریاچه شهدای خلیج فارس ، باغ ملی گیاه شناسی ، شهربازی هزار و یک شهر ، پارک جنگلی چیتگر و پارک آبی اپارک نیز از دیگر مزیت های موقعیت قرار گیری این پروژه می باشد.

خرید و فروش

تمامی واحدهای این پروژه همراه با دفترچه مالکیت قطعی می باشد که بعد از انتخاب قطعی طبقه و واحد توسط پذیره نویسان بر مبنای قیمت هر متر مربع در حال خرید و فروش است .

تیم کارشناسی جوان و متخصص املاک صوفی آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات و مشاوره خرید و فروش در رابطه با پروژه لشگر 27 (شهید سلیمانی) و دیگر پروژه های مشابه در محدوده دریاچه چیتگر می باشد.

موعد تحویل

پیشرفت فیزیکی این پروژه تقریبا در مراحل پایانی می باشد که با توجه به سرعت بسیار بالای عملیات عمرانی و طبق اعلام شرکت تعاونی سازنده اواخر سال 1402 برج لشگر 27 به صورت تکمیل به تمامی سرمایه گذاران تحویل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و پروژه های مشابه در بهترین محله های منطقه 22 با ما در ارتباط باشید و با مشاورن املاک صوفی تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button