پروژه افق فرتاک

پروژه افق فرتاک

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه افق فرتاک در زمینی به مساحت 14995 متر در غالب دو بلوک 21 طبقه در لوکیشن زیبا دشت ، میدان لاله ، بلوار گلبانگ توسط شرکت تعاونی انبوه ساز کاشانه ساز فرتاک در حال ساخت و بهره برداری می باشد که با توجه به رزومه فوق العاده شرکت سازنده ، موقعیت قرار گیری در قلب بافت مسکونی منطقه 22 و متراژ متنوع و پلان های فوق العاده مورد استقبال گسترده ای از طرف سرمایه گذاران قرار گرفت . حال ما در این مطلب قصد داریم با جزئیات این پروژه شما عزیزان را بیشتر آشنا نموده و گزینه ای فوق العاده برای پیش فروش منطقه 22 و یک سرمایه گذاری با بازده بالا را به شما عزیزان معرفی نماییم.

معرفی پروژه افق فرتاک

این پروژه همانطور که در ابتدای مطلب عرض کردیم شامل 2 برج 21 طبقه می باشد که 4 طبقه منفی از آن را پارکینگ و انباری و سایر تاسیسات برج تشکیل می دهد ، 1 طبقه همکف شامل لابی ، سالن اجتماعات چند منظوره و سایر مشاعات و 16 طبقه نیز واحدهای مسکونی را در خود جای داده است . هر طبقه مسکونی از این برج شامل 8 واحد مسکونی در متراژ 85 متری دو خوابه ، 110 متری دو خوابه ، 165 متری سه خوابه و 240 متری 4 خوابه می باشد که در مجموع 256 واحد مسکونی این مجتمع را تشکیل می دهد و 4 طبقه پارکینگ این مجتمع شامل 340 واحد پارکینگ می باشد که نشان دهنده بالغ بر 28 واحد پارکینگ مهمان در هر برج است. همچنین لازم به ذکر است موقعیت قرار گیری این مجتمع که در قلب منطقه 22 و منطقه ای با بافت کاملا مسکونی می باشد می تواند یکی از بهترین انتخابها برای افراد سخت پسند جهت سکونت باشد.

شرکت تعاونی انبوه ساز کاشانه ساز فرتاک

شرکت تعاونی کاشانه ساز فرتاک در بهمن ماه سال 1399 با شماره ثبت 572933 تاسیس گردید و در مدت 4 سال که از ثبت آن گذشته پروژه های بزرگی را همراه با تعاونی مسکن کشور در سراسر ایران تحویل خریداران داده است که در ادامه برخی از آن ها را با هم مرور میکنیم .

پروژه 380 واحدی ساحل

پروژه 300 واحدی میلاد

پروژه 45 واحدی دریا (میدان ساحل)

پروژه 1000 واحدی تعاونی مسکن هیئات مذهبی

پروژه 1000 واحدی مسکن مهر اسلامشهر

پروژه 140 واحدی برج رایان پارک فرشته

امکانات پروژه افق فرتاک

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت خرید ملک در منطقه 22 جدا از آب و هوای مناسب و شهر سازی مدرن این منطقه ، وجود امکانات فوق العاده در تمامی پروژه های در حال ساخت این منطقه و حومه دریاچه چیتگر می باشد و با توجه به همین اصل ، پروژه افق فرتاک نیز از امکانات فوق العاده ای بهره مند می باشد که در ادامه برخی از آنها را با هم مرور میکنیم .

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات با تمامی امکانات صوتی و تصویری

سه لاین آسانسور برای هر برج که شامل 2 لاین نفر بر و 1 لاین باری می باشد

سیستم برق اضطراری

مجتمع آبی کامل (استخر ، سونا و جکوزی )

آنتن مرکزی

شوتینگ زباله

باشگاه مجهز ورزشی

فضا سازی بیرونی مدرن و زیبا

سیستم مانیتورینگ و دوربین مداربسته در تمامی مشاعات

انباری و پارکینگ برای ساکنین و مهمان

و غیره

 

پروژه پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه افق فرتاک

موقعیت قرار گیری این پروژه در دهکده المپیک باعث دسترسی آسان ساکنین به بزرگراه حکیم ، شهید همت ، آزادگان و اتوبان تهران – شمال می گردد همچنین فاصله بسیار کوتاه تا ایستگاه اتوبوس شهری می تواند باعث آسودگی خیال ساکنین برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی گردد. نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس ، بام لند ، آبشار تهران ، باغ گیاه شناسی ، مرکز خرید طوبی می تواند باعث ایجاد اوقات فراغتی خوش برای ساکنین برج های افق فرتاک گردد همچنین با توجه به قرار گیری در قلب منطقه مسکونی ، امکانات اولیه ای مانند نانوایی ، داروخانه ، درمانگاه ، بازار میوه تره بار و فروشگاه های زنجیره ای نیز همگی در دسترس می باشند .

شرایط پیش فروش پروژه افق فرتاک

شرکت انبوه ساز کاشانه فرتاک برای پیش فروش پروژه افق فرتاک شرایط فوق العاده ای را در نظر گرفته که در ادامه برخی از آن ها را با هم مرور می کنیم

ذکر تمامی مصالح به کار گرفته در ساخت پروژه در قرارداد فروش

درج پلاک ثبتی در قرارداد

عقد قرارداد قطعی و به صورت محضری با خریدار

تعهد موعد تحویل با ذکر ضرر و زیان دیرکرد در قرارداد

تعهد بابت تحویل واحد مسکونی به همراه سند

نحوه فروش و موعد تحویل پروژه افق فرتاک

با توجه به شروع پذیره نویسی این برج در سال 1401 هم اکنون خرید و فروش به صورت حق امتیاز می باشد و با توافق بین طرفین قرارداد حق امتیاز به شخص خریدار منتقل خواهد شد و موعد تحویل پروژه نیز از طرف شرکت سازنده اواسط سال 1406 اعلام گردیده که با توجه به قیمت مناسب و شرایط پرداخت فوق العاده می تواند گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه افق فرتاک و دیگر پروژه های معتبر پیش فروش منطقه 22 و پیش فروش چیتگر مانند پروژه پدافند ارتش ، رومنس حکیم ، ستین و غیره با کارشناسان مجرب ما در املاک صوفی تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات و راهنمایی با توجه به بودجه خود اقدام به خرید بهترین گزینه نمایید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button