پروژه مهر ایثار یاران

پروژه مهر ایثار یاران

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه مهر ایثار یاران در منطقه مروارید شهر تهران در غرب دریاچه چیتگر واقع  شده است این برج در خیابان شهید اردستانی، ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر منطقه 22 و در اراضی پلاک 4، شهرداری ناحیه سه قرار گرفته است همچنین ایم مجتمع در زمینی به مساحت ۳۶۴۰۰ متر مربع در حال ساخت می باشد.

سازنده این مجتمع تعاونی مسکن مهر ایثار یاران می باشد، این پروژه اولین تجربه این شرکت در پیش فروش چیتگر به حساب می آید از ویژگی های برج مهر ایثار یاران باید اشاره کنیم که دارای 4 بلوک 12 طبقه ای می باشد که در مجموع دارای در این بلوک ها 300 واحد قرار می گیرد.

 

معرفی پروژه مهر ایثار یاران

پروژه مهر ایثار یاران دارای 9 طبقه مسکونی و 72 واحد می باشد همچنین 2 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی مجزا دارا می باشد. این برج واحد هایی با متراژ 100، 120 و 140 متری عرضه می کند.

پروژه یاران در هر یک از طبقات خود دارای 8 تایپ نقشه می باشد که در واحد های شماره 5، 1، 4، 8 دارای متراژهای 140 متری و سه خواب می باشند؛ واحدهای 2 و 3، 120 متری هستند و واحدهای 6 و 7، 100 متری هستند. از مزایا بسیار سازه مهر ایثار یاران این است که ساکنین از شلوغی های دریاچه به دور هستند.

پروژه ی پیش فروش منطقه 22 برج مجلل یاران در غرب مجتمع تفریحی و تجاری ایرانمال قرار دارد و 3 کیلوتر با بازار بزرگ ایران فاصله دارد.

 

امکانات مجتمع مهر ایثار یاران

این پروژه دارای امکانات رفاهی، آموزشی و تفریحی می باشد که سرمایه گذاران با خرید این واحد ها می توانند از آنها استفاده کنند که این مزایا شامل:

استخر، سونا، جکوزی،

مراکز آموزشی

مسجد

مرکز فروشگاهی و رفاهی

پیست دوچرخه و اسکیت

 

پروژه پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

دسترسی و موقعیت پروژه مهر ایثار یاران

پروژه مهر ایثار یاران در نزدیکی باغ گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار، بوستان جوانمردان، ورزشگاه آزادی، بیمارستان ها، دریاچه خلیج فارس و همچنین نزدیک به بازار بزرگ ایران مال و دسترسی به بزگراه های شهید همدانی، حکیم، خرازی، یاسینی، بزرگراه تهران – کرج و آزادگان از جمله مزیت های موقعیت این پروژه می باشد.

 

شرایط خرید و فروش پروژه مهر ایثار ایران

مهم ترین مسئله ای که خریداران به آن توجه می کنند قیمت پروژه ها و مبلغی که باید پرداخ کنند می باشد که برای آنها مقرون به صرفه و همچنین سودآور باشد. در پروژه های پذیره نویسی مبلغ اولیه که ما پرداخت می کنیم هزینه زمین می باشد و اگر پذیره نویسی پروژه برقرار باشد طی چندین قسط باید مبلغ زمین تسویه شود و پس از آن اقساط ساخت همزمان با شروع عملیات اجرایی از افراد گرفته می شود.

شرایط فروش این پروژه به این صورت است که شش دنگ و سه دنگ خریداری می شود و براساس زمین و تراکن آن قیمت ها متفاوت است. برای کسب اصلاعات بیشتر در مورد شرایط پیش فروش این پروژه با  املاک صوفی 22 در ارتباط باشید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button