پروژه برج مرجان نیروی دریایی ارتش (نداجا)

پروژه برج مرجان نیروی دریایی ارتش

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه عظیم برج مرجان توسط تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش در زمینی به مساحت 7000 متر مربع واقع در پهنه C منطقه 22، بلوار پژوهش ، شهرک چیتگر (امام رضا) در غالب یک بلوک که از 2 برج 42 طبقه دو قلو متصل تشکیل شده در حال ساخت و بهره برداری می باشد . این پروژه به عنوان مرتفع ترین برج مسکونی محدوده دریاچه چیتگر می باشد که با تکیه بر طراحی بی نظیر و امکانات فوق العاده لوکس به عنوان یکی از بزرگ ترین برج های منطقه 22 مثل نگینی در حال درخشیدن است.

معرفی برج مرجان نیروی دریایی ارتش (نداجا)

شرکت تعاونی نیروی دریایی ارتش بدون شک با سبک نوین طراحی و ایده فوق العاده برج های دو قلوی به هم متصل افق های جدیدی از معماری مدرن در صنعت برج سازی را به روی طراحان گشود. این برج های 42 طبقه شامل 5 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری ساکنین ، 1 طبقه لابی و مشاعات ، 1 طبقه تجاری و 35 طبقه مسکونی است. طبقات این پروژه به صورت 4 طبقه منفصل و سه طبقه متصل است که جمعا 12 طبقه متصل و 23 طبقه منفصل می باشند که هر طبقه واحد هایی با متراژ 80 متر یک خوابه ، 105 – 120 – 130 متر دو خوابه و 150 متر سه خوابه را در خود جای داده است که جمعا 474 واحد این مجوعه را تشکیل می دهد.

استفاده از تکنولوژی میراگر هلند که به صورت اختصاصی برای این پروژه وارد شده و مانند کمک فنر می تواند لرزش برج را بگیرد در کنار اسکلت آهنی ، عرشه فولادی و استفاده از پیچ و مهره بدون شک این برج را تبدیل به یکی از مستحکم ترین برج ها در برابر زلزله می کند همپچنین به کار گیری سیستم هوشمند BMS  و IPMEDIA  و سنجنده های انرژی برای هر واحد می تواند مقدار مصرف انرژی (آب گرم و سرد – برق – گاز) را به صورت جداگانه محاسبه و صورتحساب مجزا برای تمام ساکنین صادر نماید.

پروژه پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

پروژه پیش فروش گل نرگس

پروژه نیرو زمینی ارتش

پروژه برلیان

پروژه پلازا پالاس

امکانات پروژه برج مرجان

برج مرجان نیروی دریایی بدون شک یکی از سوپرلوکس ترین پروژه های در حال ساخت می باشد که تقریبا هر امکاناتی که از یک برج لوکس انتظار دارید را در خود جای داده است برخی از این امکانات را با هم مرور میکنیم

سیستم مدیریت و مانیتورینگ هوشمند BMS

سیستم هوشمند محاسبه انرژی برای هر واحد IPMEDIA

لابی فوق العاده مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات و همایش

سالن ورزشی و بدنسازی (جیم)

استفاده از تکنولوژی ضد زلزله میراگر

آنتن مرکزی

سیستم پیشرفته تولید همزمان برق و حرارت (CHP) و یا سیستم های بهینه و بروز رسانی شده تر

سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق

استفاده از با کیقیت ترین متریال از بهترین برندهای موجود در بازار

موقعیت و دسترسی برج مرجان نیروی دریایی

این پروژه در پهنه C  منطقه 22 ، بلوار پژوهش واقع شده که این بلوار در واقع پل ارتباطی بین اتوبانهای شهید فهمیده (تهران – کرج) ، شهید همت و شهید حکیم می باشد که همین موضوع نشان از دسترسی مستقیم ساکنین این پروژه به این سه شاه راه تهران دارد همچنین فاصله خیلی کم تا مراکز خرید مانند ایران مال ، رز مال ، بام لند و مراکز تفریحی مثل دریاچه شهدای خلیج فارس ، شهربازی هزار و یک شهر ، پارک چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی را نیز می توان از جمله مزایای موقعیت قرار گیری این پروژه در نظر گرفت

خرید و فروش برج مرجان

امکانات بالا ، معماری مدرن ، طرح و نقشه علی در کنار اعتبار شرکت سازنده باعث شد خیلی زود پذیره نویسی این پروژه به اتمام برسد لذا خرید و فروش اکنون به صورت حق امتیاز انجام می شود به این صورت که پس از توافق خریدار و فروشنده و تنظیم مبایعه نامه در دفتر املاک با مراجعه به دفتر تعاونی نیروی دریایی ارتش پروسه انتقال حق مالکیت امتیاز از فروشنده به خریدار انجام و پس از ابطال دفترچه فروشنده توسط دفتر تعاونی دفترچه ای جدید به نام خریدار صادر می گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلغ پرداختی اولیه ، نعداد و مقدار اقساط این پروژه و پروژه های مشابه در محدوده دریاچه چیتگر با کارشناسان ما در املاک صوفی تماس بگیرید.

موعد تحویل

طبق اعلام تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (نداجا) و همینطور سرعت فوق العاده پیشرفت این پروژه عظیم نیمه اول سال 1404 تمامی واحد های برج مرجان تحویل سرمایه گذاران خواهد شد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button