پروژه پیش فروش گل نرگس (بانک کشاورزی) منطقه 22

پروژه پیش فروش گل نرگس بانک کشاورزی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه پیش فروش گل نرگس (بانک کشاورزی) در زمینی به مساحت 2152 متر مربع و زیر بنای کلی 40000 متر مربع  در غالب 3 بلوک 15 طبقه ای به عنوان یکی از پروژه های پیش فروش منطقه 22 در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) ، شهرک مروارید شهر بلوار شهید اردستانی توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان بانک کشاورزی در حال ساخت و بهره برداری می باشد.

هر بلوک از این مجتمع عظیم شامل 3 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری ساکنین و 1 طبقه لابی ، سالن اجتماعات و سایر مشاعات و 11 طبقه آن برای قرار گیری واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده . طبقات مسکونی این برج ها شامل 5 واحد در تیپ و متراژ های 83 متر دو خوابه ، 100 متر دو خوابه ، 110 متر دو خوابه و 120 متر سه خوابه می باشد که مجموعا 176 واحد این مجتمع را تشکیل می دهند.

معرفی برج گل نرگس (بانک کشاورزی)

پروژه پیش فروش گل نرگس یا همان بان کشاورزی توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان بانک کشاورزی که یک شرکت دولتی می باشد در حال ساخت می باشد که همین امر باعث شده افرادی که احتیاط بیشتری در سرمایه گذاری دارند این پروژه را به پروژه های پیش فروش چیتگر شخصی ساز ترجیح بدهند . ساخت این پروژه در سال 1401 در شهرک مروارید شهر و مجاورت برج نیکان آغاز گردیده که به دلیل پیشرفت فیزیکی نه چندان زیاد و در عین حال سرعت پیشرفت مناسب برج گل نرگس گزینه ای مناسب برای سرمایه گداری بلند مدت می باشد.

امکانات پروژه پیش فروش گل نرگس (بانک کشاورزی)

با توجه به مجاورت این پروژه با برج های مدرن ساخته شده یا در حال ساخت شهرک مروارید شهر و همینطور تخصیص این پروژه به اعضای تعاونی بانک کشاورزی شرکت سازنده نهایت سعی خود را در به کار گیری لوکس ترین امکانات رفاهی برای ساکنین این برج را انجام داده است که در ادامه برخی از آنها را مرور می کنیم

لابی مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته

روف گاردن مدرن

سالن بدنسازی (جیم) مجزا برای هر بلوک

سیستم آنتن مرکزی

مانیتورینگ و دوربین مدار بسته در تمامی مشاعات

انباری و پارکینگ برای تمامی ساکنین و میهمانان

محوطه سازی شیک و فضای سبز

3 لاین آسانسور باری و نفر بر

سیستم گرمایش ، سرمایش مرکزی

سالن اجتماعات چند منظوره

شوتینگ زباله

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

 

مطلب پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

پروژه کامرانیه k2

پروژه نیرو زمینی ارتش

پروژه برلیان

پروژه برج مرجان نیروی دریایی

 

موقعیت و دسترسی پروژه گل نرگس

وقتی از شهرک مروارید شهر در منطقه 22 صحبت می کنیم پس از سازه های مدرن این شهرک اولین موردی که به ذهنمان می رسد موقعیت این شهرک است که امکان دسترسی مستقیم ساکنان به اتوبان حکیم (شهید همدانی) و شهید همت و دسترسی آسان به اتوبان آزادگان و شهید فهمیده (اتوبان تهران – کرج) را می دهد و همینطور فاصله کم با ایستگاه مترو وردآورد باعث آسودگی خاطر ساکنین این پروژه می شود همچنین فاصله بسیار کم با مراکز خرید بزرگ مانند ایران مال ، رز مال ، بام لند و مراکز تفریحی مثل شهر بازی هزار و یک شهر ، دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی را می توان از دیگر مزایای موقعیت این پروژه عنوان کرد.

خرید و فروش

خرید و فروش پروژه گل نرگس (بانک کشاورزی) هم اکنون به صورت حق امتیاز بوده که پس از توافق طرفین معامله و تنطیم مبایعه نامه در دفتر املاک اقدام به تسویه کامل مبلغ نموده و با حضور در دفتر تعاونی مسکن کارکنان بانک کشاورزی ضمن انقال قطعی حق امتیاز به خریدار دفترچه مالکیت فروشنده ابطال و دفترچه ای جدید به نام خریدار صادر می گردد.

کارشناسان ما در املاک صوفی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و ارائه مشاوره و همراهی شما در تمامی مراحل خرید و فروش این پروژه و پروژه های مشابه می باشند.

موعد تحویل پروژه پیش فروش گل نرگس (بانک کشاورزی)

طبق اطلاع رسانی شرکت تعاونی کارکنان مسکن بانک کشاورزی تاریخ تحویل کامل پروژه به ساکنین 36 ماه پس از شروع عملیات عمرانی که حدودا نیمه اول سال 1405 می باشد است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button