پروژه نیرو زمینی ارتش – برج های 4 گانه نیرو

برجهای 4 گانه نیرو

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

 

پروژه برج های 4 گانه نیرو چیتگر در پهنه سی شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا واقع شده است . با ورود از اتوبان شهید حکیم به بلوار پژوهش و در مجاورت باغ ملی گیاه شناسی شما با سازه های 4 گانه عظیم برج های نیرو مواجه خواهید شد که زیبایی و دقت در ساخت و بزرگی پروژه باعث تعجب هر کسی خواهد شد. این پروژه که به ترتیب با نامهای نارنج 7، نارنج 2، نارنج 1 و نارنج 8 نیز شناخته میشوند در 4 بلوک 35 طبقه در حال ساخت میباشند که سه بلوک اول آن با امکانات و متراژ و نقشه مشابه می باشد در حالی که برج نیرو 4 با امکاناتی بالاتر و به صورت وی آی پی در حال ساخت می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی کلی پروژه برج های 4 گانه نیرو زمینی

همانطور که قبلا متوجه شدید این پروژه شامل 4 بلوک میباشد که هر بلوک 35 طبقه است که شامل 4 طبقه پارکینگ 1 طبقه لابی و 30 طبقه مسکونی میباشد. هر طبقه از این برج ها 14 واحد مسکونی با متراژهای 93 متری، 110 متری، 121 متری دو خواب و 135 متری 3 خواب را دارد که واحدهای جنوبی آن با چشم انداز باغ ملی گیاه شناسی و منظره فوق العاده آن است.

این پروژه عظیم که در هر بلوک 420 واحد دارد توسط تعاونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت می باشد که با توجه به سابقه شرکت سازنده که زیر نظر مستقیم ارتش می باشد و ساخت پروژه های ارزشمندی مانند پروژه بنی هاشم ، پروژه کرج ، پروژه هشتگرد ، پروژه اهواز ، پروژه شهر قدس و غیره و همچنین امکانات فوق العاده مدرن و لاکچری این سازه عظیم را در زمره بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بلند مدت قرار میدهد.

همچنین لازم به ذکر است که برج های نیرو 1، نیرو 2 و نیرو 3 همگی از یک نقشه و متریال و امکانات بهره برده اند ولی برج نیرو 4 بلوک وی آی پی این پروژه می باشد که به غیر از متراژ های 93 متر، 110 متر، 121 متر دو خواب و 135 متر سه خواب دارای متراژهای 167 متر و 240 متر 4 خواب نیز می باشد.

برج نیرو 1 (نارنج 7)

این بلوک از پروژه در حالت اتمام اسکلت ، دیوار چینی و نازک کاری میباشد و روند اجرای تاسیسات داخلی و پ.شش نمای بیرونی در حال انجام می باشد که تمامی خریداران انتخاب واحد خود را انجام داده و شمالی یا جنوبی بودن واحد هرکدام از مالکین مشخص شده است و در حال حاضر خرید و فروش به صورت قیمت بر مبنای هر متر مربع امکان پذیر می باشد.

برج نیرو 2 (نارنج 2)

این برج از پروژه چهارگانه نیرو نیز در مرحله پایان کامل اسکلت سازه و دیوار چینی بوده و به تازگی امور مربوط به نازک کاری ، نصب تاسیسات داخلی و اجرای نمای بیرونی نیز هم زمان در حال اجرا می باشد. پذیره نویسان این برج نیز به تازگی مراحل انتخاب واحد را انجام داده و از جهت واحد خود مطلع گردیده اند . خرید و فروش این برج نیز به صورت متری در حال انجام است.

برج نیرو 3 (نارنج 1)

سومین بلوک از این مجتمع بزرگ در مرحله اسکلت طبقه شانزدهم بوده و از دو بلوک دیگر عقب تر میباشد و هنوز پذیره نویسان طبقه و جهت واحد خود را نمی دانند به همین دلیل نیز خرید و فروش این بلوک به صورت انتقال حق امتیاز و تغییر نام دفترچه مالکیت از فروشنده به خریدار انجام می گیرد.

برج نیرو 4 (نارنج 8)

آخرین برج از این پروژه برج نیرو 4 میباشد که بدون شک بهترین و لوکس ترین برج این پروژه می باشد که همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم به غیر  از واحدهای 167 متری 4 خواب و 245 متری 4 خواب بهره می برد و خرید و فروش این پروژه لوکس نیز به صورت حق انتقال امتیاز و پروسه تغییر نام دفترچه مالکیت از فروشنده به خریدار انجام می شود.

پروژه پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

پروژه پیش فروش گل نرگس

پروژه برلیان

پروژه برج مرجان نیروی دریایی

امکانات خاص برج نیرو 4 نزاجا (نارنج 8)

مجنمع آبی کامل شامل استخر ، سونا ، جکوزی

سالن بدنسازی (جیم)

روف گاردن لاکچری با ویو 360 درجه

کارواش اختصاصی ساکنین

لاندری اختصاصی

امکانات تمامی برج های 4 گانه پروژه نیرو زمینی ارتش

انباری و پارکینگ هوشمند براب تمامی واحدها

لابی مجلل هتلینگ

سالن اجتماعات چند منظوره

چندین لاین آسانسور حمل بار و نفر

سیستم مانیتورینگ و مدیریت هوشمند

سالن ورزشی

فضای بازی کودکان

آنتن مرکزی

هلی پد

سیستم هوشمند اعلام و اطفا حریق

موقعیت و دسترسی برج های 4 گانه نیرو

این پروژه در پهنه سی شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا تقاطع اتوبان حکیم و بلوار پژوهش واقع شده که همین امر باعث دسترسی آسان به شاه راه های اصلی شهر تهران یعنی اتوبان حکیم ، اتوبان همت و آزادگان شده همچنین فاصله 3 دقیقه ای تا مجتمع ایران مال و فاصله نزدیک تا شهر بازی هزار و یک شهر ،دریاچه شهدای خلیج فارس و مجتمع بام لند این پروژه را در موقعیت فوق العاده ای برای ساکنین آن قرار داده است.

موعد تحویل پروژه برجهای 4 گانه نیرو

طبق گفته شرکت تعاونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  موعد تحویل برج اول این پروژه اواخر سال 1401 ، برج دوم نیرو سال 1402 و برجهای سوم و چهارم در سال 1404 تحویل خریداران و پزیره نویسان خواهد شد

خرید و فروش

همانطور که در قسمت بالا گفتیم برج 1 و برج 2 این پروژه در مراحل  پایانی عملیات بهره برداری قرار گرفته و واحد هر پذیره نویس مشخص گردیده که همین امر باعث شده از حالت فروش حق امتیاز خارج و به صورت قیمت گذاری بر مبنای متر مربع انجام بگیرد که این بهترین اتفاق برای کسانی که قصد سرمایه گزاری کوتاه مدت را دارند می باشد ولی این موضوع باعث نمی شود که سرمایه گذاران میان مدت و بلند مدت در فکر این پروژه نباشند به دلیل این که هنوز دو برج این پروژه قابلیت خرید و فروش به صورت امتیازی را دارا می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در پروژه های پیش فروش برج در چیتگر کارشناسان ما در املاک صوفی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button