پروژه پزشکان 2

پروژه پزشکان 2

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه پزشکان 2 در غالب 6 بلوک 12 طبقه در موقعیت شهرک مروارید شهر بلوار شهید اردستانی توسط شرکت تعاونی انبوه سازان عرش گستر همت که از شرکتهای تعاونی بسیار معتبر است در حال ساخت و بهره برداری می باشد. با توجه به تجربه موفق این شرکت انبوه ساز در پروژه پزشکان 1 پذیره نویسی این مجتمع با استقبال فراوانی از سمت سرمایه گذاران مواجه شد که همین امر به ارزشمند بودن این پروژه مسکونی بزرگ در پیش فروش منطقه 22 مهر تایید می زند.

معرفی برج پزشکان 2

شرکت تعاونی انبوه سازان عرش گستر همت گود برداری این پروژه را در سال 1399 آغاز نمود و در حال حاضر هر 6 بلوک این مجتمع با سرعت مناسب در پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد . هر بلوک این مجتمع دارای 12 طبقه بوده که 2 طبقه منفی یرای انباری و پارکینگ ساکنین ، 1 طبقه شامل لابی ، سالن اجتماعات چند منظوره و سایر مشاعات و 9 طبقه آن نیز برای قرار گیری واحدهای مسکونی در نطر گرفته شده که هر طبقه شامل واحدهای 100 ، 115 ، 125 و 140 متر است و این مجتمع به طور کلی واحد زیر 100 متر را دارا نمی باشد همچنین لازم به ذکر است برج های پزشکان 2 در مجموع 6 بلوک 500 واحد مسکونی را در خود جای می دهد .

طبقات کم و سابقه شرکت سازنده در استفاده از بهترین برندهای متریال موجود در بازار و موقعیت طلایی قرار گیری در شهرک مروارید شهر که بدون شک در آینده نزدیک جزو بهترین و مدرن ترین شهرک های مسکونی منطقه 22 خواهد شد، همگی باعث شده پروژه پزشکان 2 را تبدیل به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران نماید.

امکانات پروژه مسکونی پزشکان 2

پروژه های ساخته شده یا در حال ساخت شهرک مروارید شهر همگی دارای بهترین امکانات رفاهی می باشد و پروژه پزشکان 2 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمامی امکانات یک برج لوکس را در خود جای داده است . در ادامه برخی از امکانات این پروژه را مرور می کنیم :

  • سیستم wi-fi مرکزی
  • سالن اجتماعات چند منظوره مدرن
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • سیستم مدیریت هوشمند BMS
  • هلی پد (جایگاه هلی کوپتر)
  • چند لاین آسانسور باری و نفربر
  • انباری و پارکینگ برای تمامی ساکنین و میهمانان
  • شوتینگ زباله
  • سالن بازی کودکان
  • سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق
  • محوطه سازی مدرن و جاده سلامت
  • آنتن مرکزی
  • و سایر امکانات عمومی مربوط به برج ها

موقعیت و دسترسی برچ پزشکان 2

بدون شک از لحاظ موقعیت ، شهرک مروارید شهر در منطقه 22 تهران به دلیل دسترسی مستقیم به اتوبان های حکیم (شهید همدانی ) ، شهید همت ، شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) و همینطور دسترسی آسان به اتوبان آزادگان و بزرگراه شهید لشگری جزو بهترین گزینه ها در محدوده می باشد همچنین نزدیکی به مراکز درمانی و مراکز خرید مانند ایران مال ، رز مال ، بام لند و مراکز تفریحی مثل دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) ، باغ ملی گیاه شناسی ، شهربازی هزار و یک شهر و پارک جنگلی چیتگر این پروژه را در یکی از بهترین موقعیت های مسکونی قرار داده است.

خرید و فروش

با استقبال بسیار زیاد سرمایه گذاران که معمولا هم از قشر کادر درمان (پزشکان و پرستاران ) بودند پذیره نویسی این پروژه خیلی زود به اتمام رسید و در حال حاضر خرید و فروش خیلی محدود و به صورت حق امتیاز و انتقال دفترچه مالکیت انجام می شود به این شکل  که پس از توافق خریدار و فروشنده مبایعه نامه در دفتر املاک تنظیم می گردد و پس از تسویه کامل با مراجعه به دفتر شرکت تعاونی ، حق امتیاز به صورت قطعی به خریدار انتقال پیدا میکند و پس از ابطال دفترچه قبلی دفترچه مالکیت جدیدی به نام خریدار صادر می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره مبلغ اولیه واریزی ، اقساط و مشاوره خرید و فروش این پروژه و پروژه های مشابه کارشناسان ما در املاک صوفی آماده راهنمایی و همراهی شما در تمامی مراحل خرید و فروش می باشند.

موعد تحویل پروژه

بنا بر گفته شرکت انبوه سازان عرش گستر همت و همینطور پیشرفت فیزیکی پروژه ، اواسط سال 1403 زمان تحویل کامل این برج ها به مالکین و سرمایه گذاران می باشد.

 

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button