پروژه اطلس 2 (برج خاتم)

پروژه اطلس 2 (برج خاتم)

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه لوکس اطلس 2 یا همان برج خاتم مجتمعی شخصی ساز به حساب می آید که توسط شرکت تعاونی انبوه سازان آشیان آقرین آسایش در شهرک مروارید شهر یا همان بلوک H1 منطقه 22 در حال ساخت و اجرا میباشد.

این مجتمع تک بلوک از 14 طبقه تشکیل شده که 2 طبقه منفی پارکینگ ، یک طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی تشکیل شده .

تعداد مجموع واحدهای این مجموعه 88 واحد و در سه تیپ 100 متر 120 متر و 140 متر به صورت دو خواب و سه خواب میباشد که با توجه به موقعیت ، نقشه فوق العاده و تیم اجرایی مجرب بسیار خوش ساخت و تمامی واحدها از نورگیر و چشم انداز عالی بهره مند می باشند.

معرفی پروژه

برج شخصی ساز اطلس 2 به دلیل موقعیت جغرافیایی آن که در قلب شهرک مروارید شهر واقع شده از نطر سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت گزینه ای عالی می باشد . شهرک مروارید شهر به علت ساخت و اجرای برجهای متعددی با کاربری های گوناگون با تمامی امکانات رفاهی در آن، مسیر پیشرفت را با سرعت زیادی در حال طی کردن است و با توجه به شرایط برج های اطراف و توان رقابت با آنها سازندگان پروژه اطلس 2 سعی نموده اند با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار و به کار گیری دانش مجرب ترین تیم مهندسی نهایت ظرافت و دقت را در ساخت این برج به کار ببرند که همین امر موجب هر چه بیشتر ارزشمند شدن این برج گردیده.

امکانات پروژه اطلس 2 (برج خاتم)

با توجه به اینکه مروارید شهر شهرکی مدرن و رو به پیشرفت است تمامی پروژه های ساخته شده در آن کاملا لاکچری و شامل کلیه امکانات رفاهی می باشد که خوشبختانه پروژه برج  لوکس خاتم نیز از این قاعده مستثنا نبوده و کلیه امکانات رفاهی و لاکچری برج نشینی را در خود جای داده است در ادامه امکانات این برج شخصی ساز و لوکس را مرور میکنیم.

اینترنت وای فای مرکزی

پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمام واحدها

آنتن و ماهواره مرکزی

لابی مجلل هتلی و نگهبان 24 ساعته

سالن اجتماعات لوکس چند منظوره

سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی

درب ضد سرقت برای تمامی واحدها

سیستم دوربین مدار بسته برای تمامی مشاعات ساختمان

چند لاین آسانسور باری و نفربر

سیستم اعلان و اطفا حریق هوشمند

سالن بازی کودکان

زمین ورزشی و سالن ورزشی

پله های اظطرار

موقعیت و دسترسی پروژه خاتم

قرار گیری این پروژه در شهرک مروارید شهر باعث شده فاصله ساکنین تا اتوبان حکیم تنها دو دقیقه باشد همپنین دسترسی آسان به اتوبان همت ، آزادگان و همینطور فاصله 5 دقیقه ای تا متروی ورد آورد باعث شده این ساکنین این برج برای رفت و آمد هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و همچنین فاصله نزدیک با مرکز خرید ایران مال ، رز مال ، بام لند ، پارک هزار و یک شهر ، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس موجب شده ساکنین بتوانند اوقات فرافت خود را در این اماکن سپری نمایند .

خرید و فروش پروژه اطلس 2

متاسفانه پذیره نویسی این برج به اتمام رسیده و تمامی واحدها پیش فروش گردیده دوستداران به سرمایه گذاری در این پروژه باید با صاحبان امتیاز که قصد فروش واحد خود را دارند مذاکره نموده و به توافق برسند و پس از نوشتن مبایعه نامه در دفتر املاک  با حضور در در دفتر تعاونی نسبت به انتقال حق امتیاز و دفترچه اقدام نمایند.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button