پروژه الدوز آذربایجان (مهتاب 2)

پروژه الدوز آذربایجان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه الدوز آذربایجان یا همان مهتاب 2 در زمینی به مساحت 3400 متر مربع در شهرک مروارید شهر واقع در بلوار شهید اردستانی توسط شرکت تعاونی الدوز آذربایجان در حال ساخت و بهره برداری می باشد. این برج مسکونی 23 طبقه شامل 3 طبقه منفی پارکینگ و انباری 1 طبقه لابی و 19 طبقه مسکونی می شود که در هر طبقه واحد هایی با متراژ 128 متر 134 متر و 136 متری دو خوابه و 171 متر و 172 متر 3 خوابه وجود دارد. مجموع واحدهای این برج لوکس 152 واحد بوده و پروژه ای شخصی ساز می باشد که مربوط به هیچ نهاد و ارگانی نیست.

معرفی برج الدوز آذربایجان مهتاب 2

این پروژه در غالب یک برج 23 طبقه در حال ساخت و بهره برداری می باشد که 19 طبقه مسکونی آن شامل هر طبقه 8 واحد مسکونی در دو تیپ 2 خواب و 3 خواب هستند که بنا بر دستور نقشه و مراحل ساخت ، واحدهای دو خواب آن به صورت کاملا شمالی و یا کاملا جنوبی هستند و واحدهای سه خواب به علت قرار گیری در گوشه برج نمای دو طرف شمالی و جنوبی را دارد لازم به ذکر است به علت نقشه عالی و جا نمایی حرفه ای ، تمامی واحدها از پلان فوق العاده و نور گیر عالی بهره می برند.

در این برج به علت شخصی ساز بودن از بهترین برندهای متریال موجود در بازار استفاده شده که همین موضوع باعث شده به طور یقین پروژه برج الدوز آدربایجان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ملک و سرمایه گذاری در منطقه باشد.

امکانات پروژه برج الدوز آذربایجان

شرکت سازنده پروژه برج الدوز آذربایجان به علت قرار گرفتن این برج در محدوده مروارید شهر و مجاورت با بیش از 60 پروژه ساخته شده و در حال ساخت لوکس در این شهرک مدرن تمام تلاش خود را برای قرار دادن بهترین امکانات رفاهی در این مجموعه نموده اند که در ادامه برخی از این امکانات را با هم مرور می کنیم

لابی مجلل هتلینگ

لابی من و نگهبان 24 ساعته

مجهز به باند هلی کوپتر (هلی پد)

انباری و پارکینگ برای تمام ساکنین و میهمانان

چهار لاین آسانسور باری و نفری

درب ضد سرقت برای تمامی واحدها

دربهای اتاق و سرویس از نوع HDF

شوتینگ زباله

سیستم گرمایش سرمایش از نوع چیلر و موتورخانه

آنتن مرکزی

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

سالن اجتماعات چند منظوره و پذیرایی خصوصی و جلسات

فضای سبز و محوطه سازی مدرن

سیستم مدیریت هوشمند

آنتن مرکزی

موقعیت و دسترسی برج الدوز آذربایجان (مهتاب2)

این مجتمع با قرار گیری در موقعیت شهرک مروارید شهر بلوار شهید اردستانی امکان دسترسی مستقیم به اتوبانهای حکیم (شهید همدانی) ، اتوبان شهید همت و اتوبان شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) را به ساکنین می دهد و همچنین فاصله بسیار کم با مراکز خرید و تفریحی مانند پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه شهدای خلیج فارس ، مرکز خرید بام لند ، ایران مال ، رز مال و باغ گیاه شناسی ملی از دیگر مزایا این برج لوکس و شخصی ساز می باشد.

شرایط سرمایه گذاری در پروژه برج الدوز آذربایجان

شرکت تعاونی الدوز آذربایجان شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته به این صورت که با پرداخت 40% مبلغ به صورت نقد و در زمان عقد قرار داد و 60% ما بقی به صورت اقساط 36 ماهه سرمایه گذاران می توانند اقدام به خرید امتیاز، همراه با انتخاب طبقه و واحد مورد نظر خود نمایند. لازم به ذکر است تضمین موعد تحویل و ضرر دیر کرد آن نیز در قرارداد ذکر می گردد.

موعد تکمیل و تحویل برج الدوز آذربایجان (مهتاب 2)

بنابر گفته شرکت تعاونی الدوز آذربایجان با اتمام سال 1402 تمامی واحدها به پذیره نویسان و سرمایه گذاران این پروژه به صورت کامل تحویل می گردد.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا درخواست مشاوره در رابطه با این پروژه یا پروژه های مشابه کارشناسان ما در املاک صوفی آماده پاسخگویی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان می باشند.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button