پروژه ایران 2

پروژه ایران 2

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه مسکونی برج های ایران 2 در 3 بلوک 8 طبقهای توسط شرکت تعاونی سازور پایدار ابنیه شهر که به نام سپا شهر در محدوده منطقه 22 معروف است در حال ساخت و بهره برداری می باشد. این تعاونی که به طور کاملا خصوصی اداره می شود پس از موفقیت های قبلی در پروژه هایی مانند پروژه فرشته الهیه ، پروژه بانک ملی ایران ، پروژه سفیر ، پروژه کامرانیه و پروژه دیپلمات و همینطور کسب رتبه برترین شرکت تعاونی در سال 1400 و 1401 اقدام به شروع مراحل ساخت و پذیره نویسی پروژه جدید خود ، برج های ایران 2 نموده است که در ادامه مطلب بیشتر با جزییات این پروژه لوکس آشنا خواهیم شد.

معرفی برج ایران 2

مساحت این مجتمع  زمینی به مساحت 4740 متر واقع در بلوار شهید اردستانی ضلع جنوبی شهرک مروارید شهر در سه بلوک مجزا در حال ساخت میباشد. تعداد طبقات هر بلوک 8 طبقه می باشد که شامل 2 طبقه پارکینگ 1 طبقه لابی و 5 طبقه مسکونی می شود. تعداد واحدها در طبقات هر برج از این مجنمع متفاوت می باشد به این صورت که در بلوک اول 6 واحد ، بلوک دوم 7 واحد ، بلک سوم بال اول 6 واحد و بال دوم آن دارای 7 واحد می باشد که متراژ آنها در ابعاد60 متر 90 متر و 120 متری می باشد.

معرفی کلی پروژه

مساحت زمین : 4740 متر

تعداد بلوک : 3 عدد

تعداد طبقات مسکونی : 6 طبقه

متراژ واحد ها : 60-90-120

پذیره نویسی برج ایران 2

پذیره نویسی این مجتمع از بهمن ماه سال 1401 آغاز گردیده و به صورت سهم که هر سهم شامل 30 متر بنای مسکونی می شود در حال انجام می باشد که این خبری خوب برای افرادی که از سرمایه کمتری برخوردار هستند می باشد به این صورت که شما با حداقل سرمایه امکان خرید امتیاز 30 متر بنای مسکونی را خواهید داشت بدیهی است که با سرمایه گطاری بیشتر و خرید 2 ، 3 یا 4 سهم می توانید صاحب 6 دانگ یک واحد 60 ،90 یا 120 متری از این برج لوکس شخصی ساز شوید.

امکانات پروژه ایران 2

لابی مجلل ، لابی من و نگهبانی 24 ساعته

آنتن مرکزی

چند لاین آسانسور باری و نفری

سالن اجتماعات چند منظوره

سالن ورزشی (جیم)

فضای سبز و محوطه سازی مدرن

سرمایش داکت اسپیلت و گرمایش پکیج

شوتینگ زباله

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمامی واحدها و میهمانان

موقعیت و دسترسی برج ایران 2

موقعیت این پروژه در بلوار شهید اردستانی جنوب شهرک مروارید شهر واقع شده و از آن جایی که این شهرک مدرن به علت ساخت برج های فوق العاده لوکس در آن و همینطور نزدیکی با مرکز خرید ایران مال و دریاچه شهدای خلیج فارس به سرعت در حال پیشرفت است سرمایه گذاری در این پروژه موقعیتی فوق العاده برای تمامی سرمایه گزاران می باشد.

دسترسی مستقیم به اتوبان حکیم (شهید همدانی) ، همت ، آزادگان و شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) این پروژه را از نظر دسترسی نیز در موقعیت فوق العاده ای قرار داده است.

موعد تحویل

به گفته شرکت تعاونی سپاشهر پروسه تحویل کامل این پروژه در اواخر سال 1404 یا اوایل 1405 به تمامی پذیره نویسان و سرمایه گذاران انجام خواهد شد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button