پروژه بانک ملی (ایران)

پروژه بانک ملی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه بانک ملی ایران (سپاشهر) در ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس و ضلع شمالی پارک جنگلی چیتگر ، موقعیت بلوار کوهک ، بلوار علوم و فنون توسط تعاونی بانک ملی ایران و پیمانکاری شرکت سپاشهر که جزو با سابقه ترین و معتبرترین شرکت های انبوه ساز منطقه می باشند در زمینی به مساحت 51000 متر مربع و در غالب 3 بلوک 22 طبقه در حال ساخت و جرا می باشد . از سه بلوک این پروژه 2 بلوک جنوبی مربوط به تعاونی بانک ملی ایران و یک بلوک متعلق به شرکت تعاونی سپاشهر می باشد. همجواری این مجتمع با پروژه هایی مثل همسا ، مدیران شهرداری ، نارنجستان 1 و نارنجستان 2 و امکانات تفریحی ، درمانی در نزدیکی آن که نوید آینده فوق العاده مجتمع بانک ملی ایران را می دهد باعث استقبال بی نظیر سرمایه گذاران از این پروژه گردیده.

معرفی برج بانک ملی (ایران)

این مجموعه مسکونی در غالب 3 برج 22 طبقه در حال ساخت است که هر برج شامل 5 طبقه منفی برای فضای پارکینگ و انباری ساکنین ، 1 طبقه لابی و 16 طبقه مسکونی می باشد. هر طبقه از این برج واحد های 100 متر دو خواب ، 120 متر 2 خواب ، 140 متر سه خواب و 160 متر 4 خواب را در خود جای داده است همچنین تعداد واحد هر برج 65 واحد که جمعا 190 واحد در این مجتمع واقع شده است .

پروژه بانک ملی (سپاشهر) با استفاده از طرح و نقشه ای عالی و همچنین استفاده از به روز ترین و بهترین برندهای متریال موجود در بازار و به کار گیری امکانات لوکس تبدیل به نگین ارزنده ای در بلوار کوهک شده است.

امکانات برج های بانک ملی

در این پروژه شرکتهای تعاونی بانک ملی ایران و سپاشهر جدیدترین و لوکس ترین امکانات را به کار برده اند و تقریبا هر انتظاری که شما از یک مجتمع لاکچری دارید را این مجتمع در خود جای داده است در ادامه مروری می کنیم برخی از این امکانات را :

مجتمع آبی کامل شامل استخر ، سونا ، جکوزی برای هر بلوک مجزا

هلی پد (جایگاه هلی کوپتر)

مهد کودک مخصوص ساکنین

لابی و لابی من 24 ساعته

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

محوطه سازی مدرن

سالن اجتماعات چند منظوره لوکس

لابی مجلل هتلینگ

سالن سینما

سیستم هوشمند مدیریت BMS

سالن ورزشی (جیم)

سالن بیلیارد

شوتینگ زباله

و سایر امکانات عمومی مربوط به برج های مسکونی

موقعیت مکانی و دسترسی

برج های مسکونی بانک ملی ایران در ضلع جنوب شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) و شمال پارک چیتگر ، بلوار کوهک واقع شده است که بدون شک یکی از بهترین موقعیت های منطقه 22 است. دسترسی آسان به اتوبانهای حکیم (شهید همدانی) ، آزادگان ، شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) و بزرگراه شهید لشگری این پروژه را در موقعیتی عالی از لحاظ دسترسی به شریان های اصلی شهر قرار می دهد همچنین فاصله کم این برج ها به اماکن درمانی و مراکز خرید مانند پاساژ طوبی ، رز مال ، ایران مال ، بام لند و مراکز تفریحی مثل دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر و شهربازی بزرگ هزار و یک شهر این مجتمع مسکونی را گزینه ای ایده آل برای سرمایه گذاران می کند.

خرید و فروش

پذیره نویسی این مجتمع به اتمام رسیده و تمامی امتیازها در اختیار سرمایه گذاران می باشد که همین امر سبب شده برای خرید حق امتیاز باید با صاحبان امتیاز به توافق برسید و پس از تنظیم مبایعه نامه در دفتر املاک و تسویه کامل با مراجعه به دفتر تعاونی های سازنده اقدام به انتقال حق امتیاز و دفترچه مالکیت نمایید همچنین تسویه این پروژه نیز مانند اکثر پروژه های منطقه 22 واریز اولیه به صورت نقد و مابقی مبلغ به صورت اقساط می باشد.

لازم به ذکر است کارشناسان ما در املاک صوفی برای یک خرید آسوده با بهترین قیمت آماده همراهی شما در تمامی مراحل خرید و فروش این پروژه و دیگر پروژه های منطقه می باشند.

موعد تحویل پروژه بانک ملی (ایران)

طبق اعلام شرکت تعاونی بانک ملی و درج در قرار داد موعد تحویل این برج ها به مالکین اواسط سال 1403 می باشد که در صورت دیر کرد در تحویل ، طبق بند مندرج در قرارداد شرکت سازنده مکلف به پرداخت جریمه به تمامی سرمایه گذاران می باشد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button