پروژه بقیه الله 3 (برج میلان)

پروژه بقیه الله 3

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه بقیه الله 3 (برج میلان) در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) شهرک دانشگاه شریف در غالب 4 بلوک 26 طبقه توسط شرکت انبوه سازی تعاونی اریکه نامی پارسیان که مربوط به کادر درمان و مدیریتی بیمارستان بقیه الله می باشد در حال ساخت و بهره برداری می باشد. پذیره نویسی این پروژه به علت لوکیشن منحصر به فرد و سوابق درخشان شرکت سازنده در پروژه هایی مانند بقیه الله 1 ، بقیه الله 2 با استقبال گسترده متقاضیان رو به رو شد که همین موضوع نوید از یک سرمایه گذاری کم ریسک و پر بازده به سرمایه گذاران پروژه برج میلان می دهد.

معرفی پروژه بقیه الله 3 (برج میلان)

پروژه میلان از 4 بلوک 26 طبقه با زیر بنای کلی 46000 متر تشکیل شده که شامل 4 طبقه پارکینگ و انباری 1 طبقه لابی و مشاعات و 21 طبقه مسکونی و در هر طبقه 2 واحد قرار می گیرد. واحدها از سه تیپ  137 متر مربع دو خواب ، 173 متر مربع 3 خواب و 177 متر مربع 3 خواب تشکیل شده که در مجموع 168 واحد این پروژه را تشکیل می دهند. تعداد کم واحد در هر طبقه از مزایای تقریبا نا یاب در محدوده حومه دریاچه چیتگر می باشد که این پروژه را از دیگر پروژه های مسکونی ساخته شده یا در حال ساخت در منطقه متمایز می کند.

امکانات برج بقیه الله 3 (برج میلان)

از آن جایی که این پروژه مربوط به کادر درمان و مدیریت بیمارستان بقیه الله می باشد شرکت تعاونی اریکه نامی پارسیان به پاس احترام به این قشر عزیز و فرهیخته سعی نموده از بهترین و مدرن ترین امکانات در این برج بهره ببرد که در این مقاله برخی از امکانات این پروژه را بررسی می کنیم

لابی مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته

6 لاین آسانسور ( سه لاین نفری و 3 لاین باری )

سیستم مانیتورینگ و دوربین مدار بسته برای تمامی مشاعات

هلی پد ( محل فرود هلی کوپتر)

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

پارکینگ و انباری برای تمامی ساکنین و میهمانان

سیستم سرمایش ، گرمایش مرکزی (فن کویل سقفی)

سالن ورزشی ( جیم)

سالن اجتماعات چند منظوره

سیستم WIFI  مرکزی

شوتینگ زباله

سالن بازی کودکان

محوطه سازی زیبا و مدرن

و سایر امکانات عمومی برج ها

موقعیت و دسترسی برج بقیه الله 3 (میلان)

موقعیت دقیق قرار گیری این پروژه در غرب دریاچه شهدای خلیح فارس ، بلوار شهید اردستانی ، شهرک دانشگاه شریف خیابان شهید عباسپور واقع شده که باعث دسترسی آسان به اتوبان های شهید همت ، حکیم (شهید همدانی) ، آزادگان ، شهید فهمیده و همینطور ایستگاه مترو ورد آورد گریده همچنین فاصله کم تا مراکز خرید بام لند ، ایران مال ، رز مال و مراکز تفریحی مانند پارک جنگلی چیتگر ، شهر بازی هزار و یک شهر ، دریاچه چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی از دیگر امتیازات لوکیشن این پروژه می باشد.

خرید و فروش

به علت امتیازات فوق العاده این برج که در ابتدای مقاله عرض کردیم از پذیره نویسی این پروژه استقبال کم نظیری شد و تمامی امتیازات خیلی زود خریداری شد به همین سبب هم اکنون خرید و فروش این پروژه به صئرت امتیاز می باشد به این صورت که پس از توافق خریدار و فروشنده اقدام به تنظیم مبایعه نامه در دفتر املاک نموده و پس از تسویه کامل مبلغ معامله با حضور در دفتر تعاونی اریکه نامی پارسیان انتقال به صورت قطعی انجام و دفترچه فروشنده باطل و دفترچه ای جدید به نام خریدار صادر می گردد.

لازم به ذکر است تیم کارشناسی املاک صوفی با کادری جوان در عین حال با تجربه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و همراهی شما عزیزان در تمامی مراحل خرید و فروش این پروژه یا پروژه های مشابه در منطقه می باشد.

موعد تحویل

طبق اعلام شرکت اریکه نامی پارسیان و طبق شواهد عینی از سرعت مناسب پیشرفت فیزیکی ، پروژه برج میلان در اواسط سال 1404 آماده بهره برداری و تحویل به سرمایه گذاران محترم می باشد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button