پروژه البرز (مسکونی-تجاری)

پروژه البرز

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

مجموعه مسکونی ، تجاری البرز پروژه ای تک بلوک می باشد که توسط شرکت تعاونی ابنیه همت یکی از خوشنام ترین و معتبرترین تعاونی های انبوه ساز در منطقه 22 می باشد که در زمینی به مساحت 1703 متر و موقعیت بلوار کوهک رو به روی بیمارستان برکت در حال ساخت و بهره برداری است. این پروژه دارای 12 طبقه است که شامل 4 طبقه منفی پارکینگ 1 طبقه تجاری و 7 صبقه مسکونی می باشد در ادامه به معرفی بیشتر این پروژه خواهیم پرداخت.

معرفی برج مسکونی ، تجاری البرز

این پروژه 12 طبقه به دلیل قرار گرفتن در بر بلوار کوهک نزدیکی ب بیمارستان برکت و همچنین مرکز خرید طوبی مورد استقبال قابل توجهی از سمت پذیره نویسان قرار گرفته است. همچنین به علت خرید هم زمان واحد مسکونی و تجاری توسط پذیره نویسان می تواند نوید بخش آینده روشنی برای سرمایه گذاران این  پروژه باشد که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است طبق گفته شرکت تعاونی ابنیه همت تعداد واحدهای این برج 72 واحد با میانگین 100 متر خواهد بود که این پروژه را در زمره برج های کم واحد منطقه 22 قرار خواهد داد.

پذیره نویسی پروژه  البرز

شرکت ابنیه سازان همت در پذیره نویسی و ثبت نام از متقاضیان سرمایه گذاری به صورت فروش سهم عمل کرده که هر سهم از این برج شامل 50 متر بتای مسکونی و 7 متر فضای تجاری می باشد که معایب و محاسن خود را دارد . از محاسن این نوع پذیره نویسی می توان به این موضوع اشاره کرد که متقاضیانی با سرمایه کمتر امکان خرید حق امتیاز سه دانگ واحد مسکونی و 7 متر فضای تجلری را خواهند داشت و معایب این نمونه عرضه نیز این گونه است که خریدار با تملک یک امتیاز صاحب واحد کامل نمی شود و برای در اختیار داشتن یک واحد 6 دانگ باید اقدام به خرید دو سهم کند که در پایان پروژه یک واحد 6 دانگ کامل به اضافه 14 متر فضای تجاری را در اختیار خواهد داشت.

امکانات برج البرز

شرکت ابنیه همت تا امروز به صورت رسمی از امکانات این برج خبری اعلام نکرده ولی طبق پیش بینی بر اساس پروژه های به اتمام رسیده این شرکت می توان انتظار داشت برج البرز از امکاناتی مانند لابی مجلل ، نگهبانی 24 ساعته ، سالن اجتماعات چند منظوره ، سالن ورزشی ، سیستم اعلام و اطفاء حریق ، چند لاین آسانسور باری و نفربر و غیره را بهره مند خواهد بود.

شرکت توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی ابنیه همت یکی از قدیمی ترین و موفق ترین شرکت های انبوه ساز در منطقه 22 می باشد که پروژه های درخشانی با کاربری های گوناگون مانند الوند، فرزانگان ، آسمان آبی ،لکسون و غیره را در کارنامه کاری خود دارد و به موجب همین سابقه درخشان و اعتبار زیاد همواره پروژه های این مجموعه با اقبال عمومی بیشتری به نسبت سایر پروژه های منطقه از جانب سرمایه گذاران مواجه می شود.

موقعیت و دسترسی برج البرز

موقعیت این پروژه به دلیل بافت کم تراکم بلوار کوهک و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی به یقین یکی از بهترین مناطق محدوده منطقه 22 می باشد. برج مسکونی ، تجاری البرز در ضلع جنوب شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس و مجاورت ساختمان شهرداری ناحیه 2 منطقه 22 واقع گردیده که ساکنین این برج را با فاصله کمتر از 300 متری بیمارستان برکت و فاصله بسیار نزدیکی با مرکز خرید طوبی ، بام لند ، دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر  و متروی چیتگر قرار می دهد.

دسترسی مستقیم به بزرکراه های اصلی تهران مانند شهید حکیم ، شهید همت ، شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) و بزرگراه شهید لشگری باعث می شود ساکنین این برج هیچ گونه مشکلی در رابطه با رفت و آمد نداشته باشند.

خرید و فروش

خرید و فروش این برج به صورت امتیاز بوده و همانطور که قبلا توضیح دادیم هر امتیاز این برج شامل 50 متر واحد مسکونی (3دانگ) و 7 متر فضای تجاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای سرمایه گذاری در این پروژه یا پروژه های دیگر منطقه نی توانید با کارشناسان مجرب ما در املاک صوفی تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button