پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه پدافند ارتش به تعاونی مسکن خاتم الانبیا ارتش تعلق دارد که در منطقه ۲۲ تهران در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است.

 این پروژه شامل ۲ بلوک 32 و 40 طبقه که نام آنها بلوک C و بلوک H می باشد که در مجموع دارای 560 واحد آپارتمانی در متراژهای مختلف 60، 90 ، 120، 180 و 240 متری می باشد . اسکلت برج ها به صورت فلزی و با تکنولوژی دمپر یا میراگر می باشد که این بدنه باعث افرایش مقاومت در برابر عوامل طبیعی همچون زلزله می باشد. این پروژه در زمینی به وسعت 225000 مترمربع احداث شده است.

معرفی پروژه پدافند ارتش

برج پدافند ارتش در شهرک مسکونی چیتگر که جزو بهترین پروژه های پیش فروش چیتگر به حساب میاید، در پهنه C واقع شده است و همانطور که اشاره کردیم سازنده آن تعاونی مسکن خاتم الانبیا ارتش است که با مشارکت آرین سازه می باشد بهتر است بگوییم که کارفرما پروژه خاتم الانبیا و سازنده آن آرین سازه می باشد.

این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که سهم سازنده 61 درصد و سهم تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش 39 درصد می باشد.

این پروژه دارای برج شمالی H و برج جنوبی C می باشد و تعداد کل واحد ها 1126 می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم بلوک C1 دارای 40 طبقه و 566 واحد می باشد همچنین بلوک H1 دارای 32 طبقه و 560 واحد دارا می باشد.

مشخصلت پروژه ارتش

امکانات مجتمع پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی دارای مزایا و امکانات متنوعی می باشد که برای افرادی که قصد سرمایه گذاری از طریق پیش فروش منطقه 22 را دارند بسیار سودمند است این امکانات شامل:

سالن اجتماعات

روف گاردن

فضای سبز و بازی برای کودکان

کافی شاپ و رستوران

هایپرمارکت

استخر، سونا و جکوزی

شوتینگ

سرمایش و گرمایش مرکزی

موقعیت و دسترسی برج  پدافند ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش در کنار دو اتوبان اصلی شهر تهران ( اتوبان شهید همت یا خرازی و اتوبان حکیم) قرار گرفته است در عین حال این ساختمان دسترسی خوبی به اتوبان تهران-کرج و آزادگان شرق به غرب دارد.

نحوه پیش فروش واحدهای پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند به ۲ صورت در بازار خرید و فروش می شود که ما قصد داریم در این مقاله برای شما به صورت کامل توضیح دهیم:

1. افراد می توانند از سهم سازنده به صورت واریز اولیه خرید نمایند به علاوه اینکه حق امتیاز پروژه را دارند و می توانند بقیه هزینه را تا زمان تحویل پروژه به صورت اقساط پرداخت نمایند.

2. می توانند از سهم ارتش بصورت مستقیم خریداری کنند قابل ذکر است که خرید از تعاونی ارتش و پرداخت کل مبلغ بصورت یک جا می باشد.

از مهمترین تفاوت های این 2 سهم این است که در قرارداد با سازنده پلاک ثبتی ذکر می شود و در این حالت مشخص می شود که واحد شما در همین 2 برج واقع شده درحالی که در سهم تعاونی ارتش شما در واقع عضویت در تعاونی را خریداری می کنید و تعاونی موظف به تحویل 1 واحد مسکونی 60 متری به شما خواهد بود اما مشخص نخواهد شد که شما در برج های پدافند ارتش واحد تحویل خواهید گرفت یا در پروژه دیگری که تعاونی معین کند.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی کامل با گروه مشاورین املاک صوفی 22 تماس بگیرید.

 

مشخصات و جدول پرداختی پروژه 32 و 40 طبقه ارتش

 

جدول اقساط پدافند
متراژ واحدها : 60-90-120-150-180

کلیه مبالغ به تومان میباشد

دفترچه سرمایه گذاری مورد تایید سازمان اتحادیه انبوه سازی میباشد

ذکرمتراژ دقیق و مشخصات زمین درقرارداد

دارای دفترچه و ثبت قرارداد در دفتر اسنادرسمی

 

 

 

 

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button