پروژه بنیتا چیتگر منطقه 22

پروژه بنیتا

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

با توجه به روند رو به رشد ساخت برج های مسکونی در مقطع انتهایی غرب تهران و منطقه 22 ، علاقه مندان به خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه با مشکلات زیادی در جهت یک انتخاب هوشمندانه قرار می گیرند و معمولا به دنبال انتخابی مطمئن همراه با سود می باشند . ما در این مقاله قصد معرفی یکی از جدیدترین و بهترین پروژه های در حال ساخت این منطقه ، پروژه بنیتا را به شما عزیزان داریم که بدون شک از جمله معتبرترین برج های در حال ساخت منطقه 22 می باشد. پروژه بنیتا در زمینی با پلاک ثبتی 1382 و در غالب دو برج مسکونی توسط شرکت تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا واقع در ضلع جنوبی شهرک مروارید شهر بلوار شهید اردستانی در دست اجرا می باشد.

معرفی پروژه بنیتا

همانطور که در ابتدای این مطلب خواندید پروژه بنیتا شامل دو برج مسکونی می باشد که هر برج از 2 طبقه منفی جهت قرارگیری پارکینگ و انباری واحدهای مسکونی ، یک طبقه همکف جهت لابی مجلل هتلینگ ، سالن اجتماعات و دیگر مشاعات و 12 طبقه مسکونی تشکیل شده است که با توجه به گفته شرکت سازنده دارای واحدهای 60 متری ، 100 متری و 130 متری می باشد که البته گفته می شود دارای واحدایی با متراژهای بزرگتر نیز می باشد ، لیکن با توجه به گفته های شرکت سازنده فروش بر اساس متراژهای ذکر شده انجام خواهد پذیرفت.

از جمله امکانت جالبی که شرکت سازنده برای افرادی با بودجه کمتر در نظر گرفته این است که متقاضیان سرمایه گذاری می توانند نسبت به خرید سهام 50 متری این پروژه اقدام نمایند که با پیشرفت فیزیکی آن قیمت سهام ها نیز افزایش پیدا کرده و خریداران می توانند نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است همانطور که مشخص است داشتن سهام به منزله خرید واحد مسکونی نبوده و صرفا جهت سرمایه گذاری می باشد و در صورت تمایل خریدارن می توانند در آینده با خرید یک سهام 50 متری دیگر و ادغام با سهم قبلی خود مالک یک آپارتمان کامل در این برج زیبا گردند.

امکانات پروژه لوکس بنیتا

همانطور که در ابتدای مقاله خواندید پروژه بنیتا از جمله برج های مسکونی لوکس در حال ساخت در منطقه 22 می باشد و می توان گفت تمام امکانات رفاهی که هر شخص از یک مجتمع مدرن انتطار دارد را برج بنیتا در خود جای داده است که در ادامه با برخی از اصلی ترین امکانات آن آشنا می شویم :

سیستم مدیریت و مانیتورینگ هوشمند BMS

روف گاردن فوق العاده لوکس

مهدکودک اختصاصی برای ساکنین

چندلاین آسانسور مخصوص حمل بار و نفرات

مجموعه آبی کامل شامل استخر ، سونا و جکوزی

لابی فوق العاده مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات و همایش ، گیمینگ و سینما

پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمامی واحدها

آنتن مرکزی و شوتینگ زباله

سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق

محوطه سازی زیبا

زمان انتخاب واحدهای مسکونی

با توجه به تجربه پروژه های ساخته شده و در حال ساخت این منطقه پس از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی ، شرکت سازنده به خریداران اعلام می نماید که برای انتخاب طبقه و موقعیت واحد مسکونی خود اقدام نمایند که به گفته شرکت سازنده بر اساس خوش حسابی و پرداخت به موقع اقساط توسط خریداران رتبه بندی صورت گرفته و نسبت به این رتبه بندی اقدام به انتخاب واحد خود می نمایند. لازم به ذکر است خریدارانی که رتبه بالاتری در خوش حسابی نسبت به بقیه داشته باشند زودتر مطلع گردیده و حق انتخاب بیشتری برای موقعیت واحد مسکونی خود دارند.

موقعیت و دسترسی پروژه بنیتا

با توجه به لوکیشن بی نظیر این برج دسترسی به بزرگراه های شهید خرازی (همت) و شهید همدانی (حکیم) و اتوبان تهران کرج به سادگی امکان پذیر است و نزدیکی ایستگاه اتوبوس شهری و مترو از دیگر مزایای دسترسی این برج می باشد همچنین همجواری با دریاچه چیتگر و مجتمع بام لند و فاصله کوتاه تا مراکز خرید و تفریحی مانند مرکز خرید ایران مال ، رز مال ، باغ گیاه شناسی ، آبشار تهران و شهر بازی هزار و یک شهر از دیگر مزایای این برج لاکچری به حساب می آید .

پروژه های پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

پروژه رومنس حکیم

پروژه ستین

پیش فروش پروژه بنیتا

پروژه بنیتا هم اکنون در مرحله پذیره نویسی و تجهیز کارگاه می باشد . در این مرحله پرداخت بدین صورت است که متقاضیان هزینه زمین، تراکم و اخذ مجوز که تقریبا متری 17 میلیون تومان است را پرداخت نموده و هزینه ساخت را به صورت اقساط پرداخت می نمایند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه پروژه بنیتا هم اکنون در مرحله پذیره نویسی و تجهیز کارگاه می باشد و با کمترین قیمت امکان خرید آن وجود دارد گزینه ای فوق العاده برای افرادی که به سرمایه گذاری بلند مدت و پربازده علاقه دارند می باشد. زمان تقریبی تحویل کامل پروژه توسط شرکت تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا جهت سکونت سرمایه گذاران 48 ماه اعلام شده است.

در انتها لازم است شما عزیزان بدانید با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در منطقه 22 و پروژه های ساخته شده یا در حال ساخت فراوان شاید تصمیم گیری برای افراد غیر متخصص و نا آشنا اندکی سخت باشد و که به همین دلیل کارشناسان مجرب ما در املاک صوفی علاوه بر ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد پروژه بنیتا مفتخر است به عنوان یکی از قوی ترین سایت های املاک در منطقه 22 همراهی مطمئن در تمامی مراحل خرید و فروش با شما عزیزان باشد.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button