پروژه شهید خرازی فاز 2 دریاچه چیتگر

پروژه شهید خرازی فاز 2

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه شهید خرازی فاز 2 در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه 22 ، شهرک شهید حاج حسین خرازی بلوار شهید اردستانی در غالب 4 بلوک 29 طبقه توسط شرکت جهاد خانه سازی رزمندگان وابسته به بنیاد تعاون سپاه پاسداران که یکی از معتبر ترین و قدرمند ترین شرکت های انبوه ساز منطقه است در حال ساخت می باشد.

با توجه به اینکه افتتاح شهرک شهید خرازی معطوف به اتمام این پروژه می باشد لذا شرکت سازنده با استفاده از تمام امکانات و قدرت نیروی انسانی مراحل اسکلت و سفت کاری را به صورت هم زمان پیش می برد که باعث شده این پروژه جزو سریعترین پروژه های پیش فروش چیتگر در زمینه پیشرفت فیزیکی در محدوده باشد که از این نظر گزینه ای فوق العاده برای علاقه مندان به سرمایه گزاری کوتاه مدت می باشد.

معرفی برج شهید خرازی فاز 2

پروژه شهید خرازی فاز 2 از 4 بلوک 29 طبقه  با نام A13 – A14 – B13 – B14  تشکیل شده . هر بلوک دارای 29 طبقه که شامل 3 طبقه منفی برای پارکینگ انباری ، یک طبقه لابی و مشاعات و 25 طبقه مسکونی می باشد که در بلوک های A هر طبقه از 6 و و در بلوک های B  از 8 واحد تشکیل شده . هر طبقه از برج های این مجتمع شامل 7 واحد مسکونی در متراژ 100 الی 130 متر می باشد.

امکانات پروژه شهید خرازی فاز 2

این مجتمع 4 بلوک با اینکه پروژه ای دولتی و زیر نظر تعاونی رزمندگان سپاه در حال ساخت می باشد ولی به نسبت سایر پروژه های دولتی ساخته شده در محدوده از امکانات خوب بهره می برد که در ادامه مرور میکنیم برخی از امکانات رفاهی این پروژه را

سیستم هوشمند مدیریت BMS

انباری و پارکینگ هوشمند برای ساکنین و میهمانان

باند فرود هلی کوپتر (هلی پد)

سیستم سرمایش VRF و گرمایش مرکزی

لاین های متعدد آسانسور باری و نفربر لاین های آسانسور باری و نفربر (برند HIYUNDAI کره)

لابی و لابی من 24 ساعته

آنتن مرکزی

سالن اجتماعات

محوطه سازی زیبا و مدرن

سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند

 

مطلب پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش

موقعیت و دسترسی

پروژه شهید خرازی در شهرک شهید خرازی بلوار شهید اردستانی واقع شده که همین موضوع باعث دسترسی آسان ساکنین آن به شریان های اصلی شهر تهران ، اتوبان حکیم (شهید همدانی) ، شهید همت ، آزادگان ، شهید فهمیده شده همچنین فاصله کم تا مراکز خرید مانند ایران مال ، بام لند ، رز مال . مراکز تفریحی مثل دریاچه شهدای خلیج قارس (چیتگر) ، شهر بازی هزار و یک شهر ، باغ ملی گیاه شناسی ،  پارک جنگلی چیتگر و قرار گیری مدارس رده های تحصیلی مختلف در داخل شهرک از دیگر مزایای پروژه شهید خرازی فاز 2 می باشد.

خرید و فروش

به علت موقعیت مکانی و سابقه و اعتبار فوق العاده تعاونی سازنده پذیره نویسی این پروژه خیلی زود به اتمام رسید و هم اکنون نقل و انتقال به صورت قطعی و دفتر اسناد رسمی انجام می گیرد .

برای کسب ازاطلاعات بیشتر کارشناسان ما در املاک صوفی آماده مشاوره و پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با پروژه شهید خرازی فاز 2 و پروژه های مشابه می باشند.

موعد تحویل برج شهید خرازی فاز 2

طبق اعلام قبلی شرکت تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان تاریخ تکمیل این پروژه را سال 1403 اعلام کرده که با توجه به سرعت پیشرفت فوق العاده این پروژه پیش بینی می شود در همان تاریخ ذکر شده پروژه تکمیل و به مالکین تحویل داده شود.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button