پیش فروش پروژه سفیر (S2) سپاشهر مروارید شهر

پروژه سفیر S2

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه سفیر یا S2 یکی از برج های معروف در شهرک مسکونی مروارید شهر در غرب دریاچه چیتگر درحال ساخت می باشد البته در نظر داشته باشید که این شهرک در فاصله ۵ کیلومتری از دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

این مجتمع توسط شرکت توسعه و عمران سپاشهر در حال احداث است همچنین این سازنده پروژه های دیگری از قبیل پروژه بانک ملی، پروژه دیپلمات، پروژه کامرانیه K2 را  که از پروژه های پیش فروش منطقه 22 هستند را نیز در رزومه کاری خود قرار داده است این پروژه در زمینی به وسعت 28500 متر مربع ساخته خواهد شد.

 

معرفی پروژه سفیر S2

پروژه پیش فروش چیتگر سفیر، دارای ۳۱ طبقه می باشد که از این طبقات، 25 طبقه مسکونی، 5 طبقه منفی که شامل پارکینگ نیز می شود، 1 طبقه لابی می باشد همچنین هر طبقه 5 واحد مسکونی که متراژ واحد ها 140 متر الی 150 متر و همگی ۳ خوابه هستند. سازه پروژه سفیر1  (S2) از نوع فلزی و با پیچ و مهره می باشد که همین امر باعث می شود عمر سازه و مقاومت آن بالا برود همچنین در برابر عوامل طبیعی همچون زلزله، طوفان و غیره می شود.

پروژه S2 در زمینی سه بر واقع در شهرک مسکونی مروارید شهر ساخته شده که در جهات شمال غرب و شمال شرق دارای ویو و چشم انداز بسیار زیبایی است همچنین از ویژگی های این پروژه می توانیم به نزدیکی آن در مترو ورد آورد اشاره کرد.

 

مطلب پیشنهادی:

پروژه پدافند ارتش منطقه 22

امکانات مجتمع سفیر S2

این برج دارای امکانات رفاهی خوبی می باشد و می توان از مزایا و ویژگی های آن به موارد زیر اشاره کرد:

سالن اجتماعات

سالن ورزشی

سالن بازی کودکان

اتاق مدیریت

آنتن مرکزی

اتاق کنفرانس

سالن سینما

 

موقعیت و دسترسی پروژه سفیر S2

این پروژه دسترسی های فوق العاده به اتوبان های شهید خرازی (همت) و شهید همدانی (حکیم) دارد توجه کنید که یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه ۲۲ مربوط به پروژه سفیرS2 می باشد، به دلیل قرار گرفتن این پروژه در قسمت شمالی مروارید شهر امکان دسترسی به تمامی مراکز تجاری و تفریحی از جمله مجموعه ایران مال، باملند، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر و غیره را برای ساکنین این برج فراهم شده است.

 

شرایط خرید و فروش برج سفیر S2

طبق گفته تعاونی سازنده تحویل پروژه ۳۶ ماهه میباشد ولی در نظر داشته باشید با توجه به نوسانات بازار برای استعلام دقیق قیمت واحدها  با کارشناسان ما در املاک صوفی تماس بگیرید. این برج در سال 1402 تحویل داده می شود.

این پروژه رشد چشمگیری دارد و سرمایه گذاری روی آن در منطقه ای که واقع شده است می تواند سودمند باشد.

همانطور که می‌دانید برای پیش‌خرید ابتدا باید اطلاعاتی در مورد پروژه و شرایط آن بدست آورید و همچنین با رزومه‌ی سازنده‌ی آن آشنا شوید تا خریدی مطمئن، امن و پرسود داشته باشید.

از آنجایی که این پروژه نیز در حال ساخت می باشد، بصورت امتیاز بفروش می‌رود و مانند دیگر پروژه‌ها برای خرید آن باید مبلغی به عنوان پیش، پرداخت نمایید و بقیه هزینه را در طی اقساط پرداخت می کنید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button