پروژه نارنجستان منطقه 22 چیتگر

پروژه نارنجستان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه های نارنجستان از 5 پروژه به نام های نارنجستان 1 ، نارنجستان 2 ، نارنجستان 3 و نارنجستان 4 و نارنجستان 5 تشکیل شده است که هر کدام در مناطق مختلف واقع شده و از نظر پیشرفت، موقعیت و تعداد بلوک، طبقات و واحدها در شرایط مختلفی قرار دارند که در ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

معرفی پروژه پیش فروش نارنجستان 1 منطقه 22

یکی از پروژه های پیش فروش برج های کوهک، پروژه نارنجستان 1 است که در منطقه 22 (چیتگر) واقع شده است. پذیره نویسی این پروژه از شهریور ماه 1397 شروع شده است و دارای مزایای ارزشمندی مانند سهم تجاری، تنوع متراژی بالا و حق انتخاب متراژهای متفاوت برای خریدار میباشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که پروژه نارنجستان 1 یکی از کم واحد ترین پروژه های منطقه 22 به حساب می آید و در کل دارای 84 واحد میباشد.

ساخت و اجرای این پروژه توسط تعاونی ابنیه آکام انجام میشود.

امکانات برج نارنجستان 1

سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)

سالن اجتماعات

کمد دیواری

آیفون تصویری

کابینت MDF

پنجره دوجداره upvc

حیاط فضای سبز بالکن فضای زیبا

آسانسور و پارکینگ دارای دوربین مداربسته

سالن ورزشی، سرایدار لابی خروجی اضطراری

تعداد طبقات و واحدهای پروژه نارنجستان 1

این برج دارای 10 طبقه (7 طبقه مسکونی، 2 طبقه پارکنیگ، 1 طبقه لابی) میباشد. تعداد 6 واحد مسکونی در متراژهای 100، 130 و 150 متری در هر طبقه وجود دارد که در مجموع 42 واحد میشود.

پروژه نارنجستان 1 دارای 2 بلوک و در مجموع 84 واحد مسکونی است.

موقعیت پروژه نارنجستان 1

همتنطور که در بالا اشاره کردیم پروژه نارنجستان 1 در منطقه کوهک واقع شده است و از پروژهای منطقه 22 و چیتگر به حساب می آید. این پروژه در آدرس: بلوار دانشگاه (علوم و فنون) قرار دارد و به دلیل موقعیت مکانی عالی ای که دارد یکی از پروژه های استثنایی این منطقه است.

منطقه کوهک به دلیل دسترسی عالی به مراکز تجاری، تفریحی و همچنین اتوبان ها یکی از بهترین مناطق چیتگر به شمار میرود.

دسترسی پروژه

پروژه نارنجستان 1 در شرق دریاچه چیتگر واقع شده است و دسترسی مناسبی به اتوبان های همت و حکیم، آزاد راه شهید فهمیده و آزادگان شمال به جنوب دارد.

معرفی پروژه نارنجستان 5

پروژه نارنجستان 5، از برج های مسکونی در حال ساخت در شمال غربی بزرگراه شهید همت می باشد که فاصله ای نه چندان دور با کوه دارد. سازه مجتمع مسکونی نارنجستان پنج، از نوع بتنی بوده و مواد و مصالح مورد استفاده در ساخت آن، از برند های ایرانی درجه یک تهیه شده اند.

پذیره نویسی پروژه نارنجستان 5 از اسفند ماه سال 1401 شروع شده است و شرایط خرید به این صورت میباشد:

تعداد طبقات و واحدهای پروژه نارنجستان 5

واحدهای پروژه دارای تنوع نمیباشند و تمام آنها 150 متر میباشد و در یک بلوک با 11 طبقه مسکونی 2 پارکینگ و 1 لابی ساخته شده است .

زمین این پروژه در مرحله ای خریداری شده که گودبرداری انجام شده است و احتمالا پس از پایان تسویه زمین عملیات ساخت شروع خواهد شد . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در املاک صوفی  تماس حاصل فرمایید

امکانات پروه نارنجستان 5

سه لاین آسانسور برای حمل اثاثیه و ساکنین

آنتن مرکزی

لابی مجلل هتلینگ به همراه لابی من شبانه روزی

سالن اجتماعات چند منظوره برای برگزاری مراسم و جلسات ساکنین

سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

دارای تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ و سیستم اعلان و اطفاء حریق

سالن ورزشی مجهز شده،

نور پردازی جذاب و چشم نواز برای نما، پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمامی واحد های مسکونی

سیستم دوربین مدار بسته برای تمامی بخش های مشاع ساختمان

دسترسی و موقعیت مکانی برج نارنجستان 5

این پروژه واقع در تهران-منطقه 22-بزرگراه شهید خرازی (همت غرب)-خروجی اردستانی-ابتدای جاده وریج،واریش-مجموعه مهسان بلوک B6 در پلاک ثبتی 4/5925 میباشد.

معرفی پروژه نارنجستان 4

پروژه مسکونی برج نارنجستان4، چهارمین سری از پروژه های نارنجستان میباشد که متعلق به تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام است. این تعاونی با رزومه کاری موفق و سرعت کار بالای پروژه های خود در منطقه 22 توانسته جایگاه ویژه ای در بین انبوه سازان این حوزه کسب کند.

پروژه نارنجستان 4 در قسمت غربی منطقه 22 اراضی شهرک مرواریدشهر قراردارد و دارای دسترسی بسیار آسان و راحتی به بزرگراه های خرازی، شهید همدانی (حکیم) و تهران-کرج میباشد.

همچنین پروژه های معتبر و بزرگی در نزدیکی این پروژه قرار دارند که از جمله این پروژه ها میتوان به پروژه رومنس مروارید شهر، نیکان، پروژه کامرانیه و پروژه سفیر اشاره کرد.

پروژه نارنجستان 4 که پذیره نویسی آن در تابستان 1399 انجام شد در ابتدا به تمامی اعضا 1 واحد 110 متری بطور میانگین واگذار گردید که البته پس از اصلاحات دستور نقشه به 7 تیپ متراژی مختلف تقسیم گردید.

تعداد طبقات و واحدهای پروژه نارنجستان 4

این پروژه تک بلوک میباشد که دارای 16 طبقه شامل 12 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و مشاعات و 3 طبقه پارکینگ انباری

تنوع متراژ در این برج بالا میباشد و متراژهای 80-70 متر، 93 متر، 114-104 متر، 130 متر و 144 متر موجود میباشد

امکانات پروژه نارنجستان 4

لابی مجلل فضای انتظار

سالن چند منظوره بازی کوکان

سالن اجتماعات چند منظوره

سالن ورزشی – نورپردازی نما

سیستم سرمایش گرمایش مستقل هر واحد

درب ضد سرقت

2  دستگاه آسانسور در هر یال

دسترسی و موقعیت مکانی نارنجستان 4

این پروژه از جمله پروژه هایی می باشد که در انتهای بلوار خرازی قرار داشته و یکی از بهترین پروژه ها می باشد چرا که علاوه بر دسترسی به اتوبان این پروژه به بلوار اردستانی، خیابان دانش، خیابان آرش کمانگیر نیز دسترسی دارد.

این پروژه در نزدیکی یکی از بهترین پروژه های تجاری و تفریحی در منطقه 22 قرار دارد، پروژه نارنجستان 4 تنها 1 کیلومتر با مجموعه تجاری و تفریحی ایرانمال فاصله دارد و این موضوع سبب می شود تا این پروژه در آینده از نظر قیمتی رشد چشمگیری داشته باشد.

قیمت پیش فروش پروژه های نارنجستان

برای اطلاع از قیمت پروژه های ذکر شده و آشنایی با شرایط پیش فروش مانند پیش قسط و تعداد اقساط با مشاوران ما در املاک صوفی تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان ارز دیگر پروژهای پیش فروش منطقه 22 هم مطلع شوید.

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button