پروژه پیش فروش هزاره سوم

پروژه پیش فروش هزاره سوم

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این پروژه با مشاورین املاک صوفی تماس بگیرید

در این صفحه خواهید خواند:

پروژه هزاره سوم یا همان کیان در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس، محدوده منطقه  شهرک مروارید شهر در زمینی به مساحت 2000 متر مربع توسط شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در حال ساخت و بهره برداری می باشد. این مجتمع دارای یک برج 27 طبقه که شامل 22 طبقه مسکونی و 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ می باشد . زمین این مجتمع دارای مجوز ساخت و سند تک برگ می باشد که از مزایای این برج به حساب می آید. گود برداری و شروع ساخت این برج لوکس در اسفند 1400 آغاز گردیده و مجموعا 176 واحد در متراژهای 100 متر الی 160 متر تشکیل دهنده این پروژه می باشد.

شرکت سازنده پروژه هزاره سوم

شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان مجموعه ای نو پا است که در سال 1400 مجوز خود را دریافت نموده و پروژه هزاره سوم اولین پروزه مستقل این تعاونی می باشد البته لازم به ذکر است که این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت گروه آریا ساز دیماس است که در زمینه ساخت و ساز سابقه درخشانی دارد.

معرفی پروژه

مجتمع مسکونی هزاره سوم 27 طبقه میباشد که 22 طبقه آن مسکونی و هر طبقه جمعا 8 واحد با میانگین بین 100 الی 160 متر دارد که امکان تغییر متراژ واحدها را در طول ساخت دارا میباشد همچنین 4 طبقه پارکینگ این پروژه محوطه پارک وسیعی را در اختیار ساکنین قرار خواهد داد . در طبقه همکف نیز شما به محض ورود با لابی فوق العاده شیک مواجه خواهید شد که البته این تمام طبقه همکف نیست و امکاناتی دیگر مانند سالن اجتماعات مجلل ، سالن بدنسازی نیز در همین طبقه می باشند.

امکانات پروژه هزاره سوم

لابی و لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات مجلل

سالن بدنسازی(جیم)

دوربین مدار بسته

هلی پد

روف گاردن

درب ضد سرقت

سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی

سیستم مدیریت هوشمند BSM

جاده تندرستی (پیاده روی) و پیست دوچرخه سواری

شوتینگ زباله

سالن بازی کودکان

3 لاین آسانسور نفری و باری

موقعیت پروزه هزاره سوم (کیان)

این مجتمع لوکس مسکونی در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس ، بلوار شهید اردستانی شهرک مروارید شهر واقع شده که این موقعیت مکانی، دسترسی عالی به اتوبان همت ، حکیم ، آزادگان ، شهید فهمیده و همچنین ایستگاه مترو را در اختیار ساکنین این مجتمع قرار می دهد همچنین فاصله بسیار کم این پروژه تا دریاچه چیتگر و  مجتمع ایران مال نیز از دیگر مزایا موقعیت مجتمع پروژه هزاره سوم می باشد.

پذیره نویسی

خوشبختانه پذیره نویسی این مجتمع هنوز به اتمام نرسیده و همچنان ادامه دارد که به صورت کارتکس و سه دانگ انجام میشود که فروش سه دانگ برای افرادی با مقدار سرمایه کمتر موقعیتی فوق العاده و استثنایی می باشد.

زمان تحویل پروژه

طبق گفته شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان تاریخ تحویل کامل پروژه هزاره سوم (کیان) به پذیره نویسان در سال 1404 می باشد.

 

 

درخواست مشاوره رایگان

پروژه های پیشنهادی

پروژه ستین

پروژه ستین

  یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی محدوده منطقه 22 پروژه ستین می

پروژه های مشابه

chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
chart-area
Scan the code
Call Now Button